اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اربعین؛ نماد شیعه/ عرض ارادت اقوام و مذاهب مختلف گلستان به امام حسین(ع)

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: اربعین نماد شیعه و قله فتح مسلمانان جهان بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

اربعین؛ نماد شیعه/ عرض ارادت اقوام و مذاهب مختلف گلستان به امام حسین(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام روح الله رجنی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گنبدکاووس ظهر امروز در بین عزاداران و دلدادگان حسینی شرق گلستان در حرم امامزاده یحیی بن زید(ع) اظهار کرد: تشکل‌های مردمی و مسؤولان شهرستان‌های شرق گلستان با همکاری، وحدت و یکدلی تلاش کردند تا پیاده‌روی اربعین حسینی با موضوع حرم تا حرم امروز به شکل مطلوب برگزار شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه اقوام و مذاهب مختلف اعم از شیعه و سنی و اقوام ترکمن، قزاق و سیستانی با برپایی موکب در مسیر پیاده روی ارادت خود را به امام حسین(ع) و اهل بیت ثابت کردند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: اربعین قله فتح مسلمانان جهان و نماد شیعه بوده و باید به این موضوع توجه شده و هرساله تا برپایی تمدن نوین اسلامی در جهان این پیاده روی گسترده و باشکوه‌تر از سالهای گذشته برگزار شود.

وی بیان کرد: دشمنان تلاش دارند تا پیاده روی اربعین را کمرنگ کنند و همه ما تلاش کنیم تا پیاده‌روی اربعین باشکوه گسترده برگزار شود.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول