اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

۱۰ گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم خراسان‌شمالی اعزام شدند

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی گفت: ۱۰ گروه جهادی پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون همزمان با هفته دفاع مقدس با هدف محرومیت‌زدایی و ارایه خدمات به مناطق محروم استان اعزام شدند.

۱۰ گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم خراسان‌شمالی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مسعود شمشیریان، مسوول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با بیان اینکه ۱۰ گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم خراسان‌شمالی اعزام شدند، اظهارکرد: این گروه‌های جهادی چهار و پنج نفره در قالب تیم‌های پزشکی تخصصی و فوق تخصصی در طول هفته دفاع مقدس به بیماران نیازمند مناطق محروم استان خدمات درمانی ارایه می‌دهند.

وی گفت: هر یک از تیم ها شامل پزشک عمومی، پزشک متخصص زنان و داخلی، روانشناس، دندانپزشک، پرستار و کارشناس بهداشت است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی افزود: ۱۲ کانون بسیج جامعه پزشکی در شهرستان‌های استان وجود دارد که در مناسبت‌های مختلف برای کمک به بیماران نیازمند مناطق محروم اعلام آمادگی می‌کنند.

وی بیان کرد: طرح " شهید رهنمون" با هدف ارایه خدمات آموزشی و بهداشتی اجرا می‌شود و در اجرای این طرح گروه‌های اعزامی بیماران نیازمند را شناسایی و خدمات رسانی می‌کنند.

شمشیریان اضافه کرد: در این طرح به بیماران نیازمند به خدمات عمومی رسیدگی و بیماران نیازمند به خدمات تخصصی به مراکز درمانی معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری ایستگاه سلامت در مسیر زائران پیاده مشهد مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی، نشست بصیرتی، فضا سازی مراکز درمانی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این استان است که توسط بسیج جامعه پزشکی برگزار می‌شود.  

پایان‌ پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول