اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

برگزاری رزم‌واره جهادی دانشجویان بسیجی در خراسان‌شمالی

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان‌شمالی از برگزاری رزم‌واره جهادی دانشجویان بسیجی استان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، اطعام، آموزشی و درمانی خبر داد.

برگزاری رزم‌واره جهادی دانشجویان بسیجی در خراسان‌شمالی

پوریا سرداریان، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد از برگزاری رزم‌واره جهادی دانشجویان بسیجی استان خبر داد و اظهار کرد: دانشجویان گروه‌های جهادی دانشگاه‌های سراسر استان و همچنین دانشگاه سمنان و صنعتی امیرکبیر در عرصه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، اطعام، آموزشی و درمانی در حال فعالیت هستند.

وی گفت: ۲۵ جهادگر خواهر دانشگاه‌های علوم قرآنی، کوثر، فرهنگیان و آزاد بجنورد در قالب قرارگاه شهید محمدحسین محمدخانی در عرصه فرهنگی، آموزش کودک و نوجوان و مشاوره خانواده در روستاهای چاربید و حصار عیسی بخش شوقان شهرستان جاجرم از ۲۵ تا ۳۱ مرداد خدمات‌رسانی می‌کنند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان‌شمالی افزود: ۳۵جهادگر برادر و خواهر دانشگاه‌های شهرستان شیروان در قالب قرارگاه جهادی شهید تهرانی مقدم در عرصه‌های عمرانی و فرهنگی در روستاهای باغ، سه‌وَلدی، ینگه‌قلعه بالا و پایین در بخش قوشخانه شهرستان شیروان از ۲۵ تا ۳۰ مرداد فعالیت دارند.

این مقام مسئول ادامه داد: ۱۰ دانشجوی جهادگر برادر دانشگاه پیام نور بجنورد و ۲۵ جهادگر خواهر و برادر محله باغ نجاتی حاشیه‌شهر بجنورد در قالب گروه جهادی شهید علم‌الهدی از ۲۶ تا ۲۸ مرداد توزیع غذای گرم را دارند.

سرداریان اظهار داشت: ۳۰ دانشجوی جهادگر خواهر و برادر دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی و تعدادی پزشک متخصص در قالب گروه جهادی انصارالمهدی در عرصه ویزیت متخصص، توزیع دارو و دندانپزشکی در دهستان سنگر شهرستان فاروج از ۲ تا ۴ شهریورماه ارائه خدمات خواهند داشت.

وی بیان کرد: ۶۵ دانشجوی جهادگر خواهر و برادر دانشگاه سمنان در قالب گروه جهادی مهاجر در عرصه فرهنگی، عمرانی، آموزشی و دامپزشکی در روستاهای محمدعوض، باران‌آباد، آقا میرزا و کالیمانی در شهرستان مانه و سملقان از ۲۵ مرداد تا ۸ شهریور خدمات‌رسانی می‌کنند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان‌شمالی در انتها گفت: همچنین ۶۸ دانشجوی جهادگر خواهر و برادر دانشگاه صنعتی امیرکبیر در قالب گروه جهادی روح‌الله در عرصه فرهنگی و عمرانی در روستاهای سوخسو انقلاب، سوخسو رحیمی، سوخسو هاشم و داشلی‌قلعه در شهرستان رازوجرگلان از ۲۷مرداد تا ۵ شهریور فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول