اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تاخیر در اعلام نرخ برنج موجب آشفتگی بازار می‌شود

دبیر انجمن برنج ایران با اشاره به اینکه تعلل در اعلام نرخ برنج پذیرفتنی نیست، گفت: اگر اعلام قیمت برنج به این هفته و هفته بعد موکول شود بازار آشفته‌ای در ماه‌های مهر و آبان خواهیم داشت.

تاخیر در اعلام نرخ برنج موجب آشفتگی بازار می‌شود

جمیل علیزاده شایق دبیر انجمن برنج ایران درباره مشکلات قیمتی برنج توسط کشاورزان در گفت‌وگو با فارس فارس اظهار کرد: اعلام قیمت برنج از هفته‌ای به هفته‌ای بعد موکول می‌شود که این مسأله موجب آشفتگی بازار برنج می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت اعلام نرخ خرید تضمینی برنج،گفت: اگر واقعا قیمت تضمینی به مفهوم درست باشد می‌تواند تأثیرگذار باشد نه اینکه قیمت به صورت کلی اعلام شده و حتی قیمت ارقام مختلف اعلام نشود.

دبیر انجمن برنج ایران با بیان اینکه قیمت تضمینی برنج باید کارشناسی شده باشد، تصریح کرد: موضوع دیگر اینکه باید قیمت برنج خیلی قبل‌تر اعلام می‌شد و الان دیر شد ولی نباید بگذارند که دیرتر شود.

علیزاده با اشاره به اینکه تعلل در اعلام نرخ برنج پذیرفتنی نیست، گفت: اگر اعلام قیمت برنج به این هفته و هفته بعد موکول شود بازار آشفته‌ای در ماه‌های مهرماه و آبان‌ماه خواهیم داشت.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول