اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رفتینگ سامان و نظارتی که نیست

علی‌رغم اعلام تعطیلی باشگاه‌های رفتینگ، تورهای گردشگری و اماکن ورزشی در روز اربعین از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، رفتینگ شهرستان سامان در این روز فعال بود.

رفتینگ سامان و نظارتی که نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، روز پنجشنبه ۲۴ شهریورماه خبری با عنوان «باشگاه‌های رفتینگ در ایام اربعین حسینی تعطیل است» به نقل از اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در این رسانه منتشر شد.

اما پیام‌های زیادی از مخاطبان فارس دریافت شد مبنی بر اینکه رفتینگ در شهرستان سامان در روز اربعین همچنان فعال بوده و هیچ برخوردی صورت نگرفته است.

خبرنگار فارس در این خصوص با معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت‌وگو کرد.

عبدالله جهانبخشی گفت: در ایام اربعین حسینی به تمامی اماکن ورزشی و فعالیت‌های ورزشی بخصوص رفتینگ برای تعطیلی تذکرات لازم داده شد و بازدیدهایی نیز بعمل آمد اما مسیر رودخانه بیش از ۶۴ کیلومتر و نظارت بر کل مسیر سخت و دشوار است.

معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این اداره‌کل تاکنون برای برخی از باشگاه‌ها مجوز فعالیت صادر کرده است اما متاسفانه بسیاری از افراد بدون مجوز مشغول فعالیت هستند.

جهانبخشی افزود: بسیاری از ویلاداران منطقه نیز قایق شخصی خریده و قایق‌ها را وارد رودخانه می‌کنند، همچنین تورهای گردشگری که اغلب از استان‌های مجاور وارد این شهرستان می‌شوند از امکانات رفتینگ منطقه استفاده نمی‌کنند و قایق‌های شخصی همراه خود می‌آورند.

وی با بیان اینکه این اداره صرفا مجوز فعالیت ورزشی صادر می‌کند، افزود: باید تمامی متولیان برای نظارت بر این مسیر و مسئله رفتینگ همکاری کنند.

جهانبخشی در پایان اظهار داشت: آب منطقه‌ای که از این مسیر درآمد کسب می‌کند و همیچنین اداره‌کل گردشگری استان هیچ کمکی در بحث نظارت انجام نمی‌دهد.

پایان پیام/۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول