اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

باشگاه‌های رفتینگ در ایام اربعین حسینی تعطیل است

سرپرست معاونت ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: اماکن ورزشی، باشگاه‌های رفتینگ و تورهای گردشگری استان با فرارسیدن ایام اربعین سرور و سالار شهیدان تعطیل می‌شود.

باشگاه‌های رفتینگ در ایام اربعین حسینی تعطیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری عبدالله جهانبخشی گفت: اماکن ورزشی استان چهارمحال و بختیاری با فرارسیدن ایام اربعین سرور و سالار شهیدان تعطیل می‌شود. 

سرپرست معاونت ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین، تمامی اماکن ورزشی استان چهارمحال و بختیاری از نماز مغرب و عشا روز جمعه  ۲۵ شهریورماه تا صبح روز یکشنبه ۲۷ شهریورماه تعطیل است.

جهانبخشی ادامه داد: با توجه به اربعین حسینی کلیه فعالیت باشگاه‌های رفتینگ و تورهای گردشگری به منظور حفظ حرمت این روز تعطیل است لذا از کلیه باشگاه‌داران رفتینگ خواهشمندیم از پذیرش مسافر و برگزاری تورهای گردشگری در این تعطیلات خودداری نمایند‌ و در صورت مشاهده، برخورد قانونی بعمل می‌آید.

انتهای پیام/۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول