اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

سرپرست دفتر طرح و برنامه سازمان امور دانشجویان منصوب شد

طی حکمی از سوی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، حسین امامعلی پور به سمت سرپرست دفتر طرح و برنامه این سازمان منصوب شد .

سرپرست دفتر طرح و برنامه سازمان امور دانشجویان منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی سازمان امور دانشجویان،  هاشم دادا‌ش‌پور رئیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی  امامعلی‌پور عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز را به سمت سرپرست دفتر طرح و برنامه این سازمان منصوب کرد.

متن حکم انتصاب دکتر امامعلی‌پور به شرح ذیل است:

« نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دفتر طرح و برنامه منصوب می‌شوید.

 امید است با توکل به قدرت لایزال الهی و همکاری دانشگاهیان و کارکنان محترم آن مجموعه در تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نسبت به ارتقاء امور، افزایش بهره‌وری و برنامه‌محور نمودن اقدامات در سازمان در کنار ایجاد ارتباط موثر با مجلس و سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور تامین نیازهای اولویت‌دار  نظام آموزش عالی به ویژه حوزه حساس دانشجویی همت بگمارید.

 از درگاه ایزد منان، دوام توفیق شما را درانجام  بهینه و بهنگام امور محوله و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهانم.»

لازم به ذکر است؛ داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان همچنین از خدمات شایسته  فداحسین محمدی در سمت مدیر کل دفتر طرح و برنامه سازمان امور دانشجویان تشکر و قدردانی کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول