اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نایب قهرمانی ورزشکار شهرضایی در پیکارهای سومو آسیا

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: حسین محمودی ورزشکار شهرضایی در پیکارهای سوموی آسیا نایب قهرمان شد.

نایب قهرمانی ورزشکار شهرضایی در پیکارهای سومو آسیا

محمد صادقی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: حسین محمودی ورزشکار شهرضایی در پیکارهای سوموی آسیا نایب قهرمان شد.

وی افزود: رقابت‌های سومو قهرمانی اوپن آسیا، بیستم شهریور ماه در جریان بیست و یکمین دوره بازی‌های ایسیک‌کول با حضور ۹ کشور از دو قاره آسیا و اروپا به عنوان مهمان به میزبانی قرقیزستان برگزار شد که در پایان تیم ملی ایران با ترکیب ۷ ورزشکار، با کسب ۲ مدال طلا، ۴ نقره و ۴ برنز، توانست بر سکوی سوم بایستد.

صادقی بیان کرد: حسین محمودی ورزشکار پر تلاش شهرضایی در فینال این رقابت‌ها با قبول شکست برابر نماینده روسیه، صاحب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره در وزن ۷۵ کیلوگرم شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: سومو یک هنر رزمی ژاپنی است که فدراسیون بین‌المللی آن از سال ۱۹۹۸ عضو کمیته بین‌المللی المپیک IOC بوده و مسابقاتش همواره در فهرست رسمی بازی‌های ورلد گیمز و کامبت گیمز قرار دارد.

 

مدال طلا بر گردن دختر وزنه بردار شهرضایی 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از مدال‌آوری دختر وزنه‌بردار شهرضایی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان کشور رده سنی ۱۶ و ۱۷ سال خبر داد و عنوان کرد: حدیثه انصاری‌پور تنها نماینده مدال‌آور استان اصفهان در این دوره از مسابقات است.

صادقی ادامه داد: انصاری‌پور در دسته ۷۱ کیلوگرم در  نبرد با پولاد سرد مدال طلای حرکات مجموع یک ضرب و دو ضرب را در کارنامه خود به ثبت رساند و با اقتدار بر سکوی اول این رقابت‌ها ایستاد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا خاطرنشان کرد: این مسابقات از ۲۱ شهریور ماه به مدت سه روز در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم آباد برگزار شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول