اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

علوم پزشکی سمنان؛ پیشرو در احداث پردیس فناوری سلامت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: علوم پزشکی سمنان از دانشگاه‌های پیشرو در احداث پردیس فناوری سلامت است.

علوم پزشکی سمنان؛ پیشرو در احداث پردیس فناوری سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، کامران قدس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه هیأت رئیسه این دانشگاه که در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد، اظهار کرد: هر ساله در ایام اربعین جمعی از همکاران دانشگاه به‌صورت داوطلبانه برای خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی اعلام آمادگی می‌کنند و پس از انجام هماهنگی‌های لازم، به مناطق مورد نیاز اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: امسال نیز مراسم اربعین حسینی با وسعت و خیل عظیم جمعیت برگزار می‌شود و  واحدهای بهداشت و درمان و امداد و نجات ستاد اربعین حسینی استان سمنان برای ارائه مطلوب خدمات بهداشتی و درمانی به زائران در مناطق مرزی و کشور عراق حضور دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح کرد: دانشگاهیان خدمتگزار به زائران اربعین حسینی که در قالب ۲ کاروان به کربلا و مناطق مرزی اعزام شدند، رهروان نسلی دلیر هستند که روزی با ایستادگی برابر دشمنان از خاک و بوم این کشور دفاع کرده‌اند و حضور آنها در این مناطق مایه مباهات و سربلندی حوزه سلامت استان است.

قدس با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه احداث پردیس علم و فناوری سلامت استان سمنان بین دانشگاه علوم پزشکی استان و دانشگاه سمنان در روز گذشته، بیان کرد: انعقاد این تفاهم‌نامه در استان موجب ارتقای سلامت عمومی، تجاری‌سازی فناوری‌های حاصل‌شده از تحقیقات حوزه سلامت و سایر حوزه‌های مرتبط، کمک به افزایش ثروت از طریق توسعه اقتصادی متکی بر فناوری و نوآوری و بسترسازی برای توسعه کارآفرینی مبتنی بر علم و فناوری می‌شود.

وی همچنین بالا بردن ظرفیت ایجاد اشتغال دانش‌آموختگان و تحقق ارتباط مراکز پژوهشی و فناوری با بخش‌های اقتصادی کشور و کمک به حل مسائل اولویت‌دار حوزه سلامت از طریق بهره‌مندی از توان نخبگان، متخصصان و فناوران را ازجمله اهداف این تفاهم‌نامه عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از اقدامات بسیار مفید و ارزشمند یکایک زحمت‌کشان حوزه‌های مختلف دانشگاه قدردانی و بر برنامه‌ریزی مناسب و تصمیمات منطقی برای ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تری به مردم استان تأکید کرد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول