اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تامین کسری برق شهرک‌های صنعتی طی ۲ سال آینده

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: دولت در سفرهای استانی ۱۶۵ مصوبه در حوزه صنعت و پست های برق داشته است و امیدواریم بتوانیم کسری برق ضروری را در مناطق صنعتی ظرف مدت دو سال مرتفع و برق مورد نیاز شهرک های صنعتی کشور را تامین کنیم.

تامین کسری برق شهرک‌های صنعتی طی ۲ سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، علی رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران صبح امروز در بازدید از شهرک صنعتی پیشوا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز بازدیدی از واحدهای در حال احداث در شهرک صنعتی پیشوا داریم، واحدهایی که در حال ایجاد هستند و واحدهایی که می‌خواهند از رکود خارج شوند، در تلاش هستیم تا بتوانیم راهکارهای مناسب برای خروج از رکود از واحد های صنعتی را داشته باشیم.

وی گفت: اولین واحدی که مورد بازدید قرار گرفت، واحد طرح توسعه روغن بود که با افتتاح این واحد تولیدی تا پایان سال بیش از هزار شغل ایجاد می‌شود و در تهیه و تامین روغن نباتی، نیازهای مردم تا حدود زیادی رفع می‌شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی افزود: این واحد تولیدی برای تامین آب با مشکلات مواجه بوده و این مشکلات رفع شده است، آنچه برای ما مهم می‌باشد این است که در شهرک های صنعتی و صنایع کوچک و بزرگ زیرساخت های لازم و مهم صنعت را تامین کنیم زیرا موضوع آب و برق یکی موضوعات بسیار مهم در کشور است، در حال حاضر برای ساخت ۹۳ پست برق با وزارت نیرو مشارکت انجام شده است و پیشرفت های مناسبی داشته است.

رسولیان بیان کرد: دولت در دور اول سفرهایی که به استان‌ها و شهرستان‌ها داشته مصوبات خوبی در حوزه صنعت و پست های برق انجام داده است و حاصل این مصوبات ۱۶۵ مورد بوده است امیدواریم بتوانیم کسری برق ضروری را در مناطق صنعتی ظرف مدت دو سال مرتفع و برق مورد نیاز شهرک های صنعتی کشور را تامین کنیم.

وی گفت: یکی از مشکلات ما در شهرک‌های صنعتی تامین آب و استفاده از پساب شهری در استان تهران است، پساب شهری در حال حاضر خریداری شده و بعد از تسویه به شهرک‌های صنعتی انتقال داده می‌شود و در سایر نقاط کشور واحدهای صنعتی نیازمند تامین آب پایدار هستند که شناسایی شده و با هماهنگی های خوبی که با وزارت نیرو انجام گرفته تا حدود زیادی مشکل آب  رفع خواهد شد.

معاون وزیر صمت در پایان گفت: شهرک صنعتی پیشوا از شهرک هایی است که دارای معارض در اراضی شهرک صنعتی می‌باشد و امیدواریم با کمک مسؤولان استانی و شهرستانی این مشکل رفع شود تا زمینه پیشرفت و توسعه شهرک صنعتی برای واحدهای صنعیا فراهم شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول