اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بازدید معاون وزیر صمت از دو واحد صنعتی در پیشوا

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی از دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی پیشوا بازدید بعمل آورد.

بازدید معاون وزیر صمت از دو واحد صنعتی در پیشوا

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی صبح امروز به همراه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعی استان تهران، نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس و جمعی از مسؤولین از دو واحد صنعتی شهرک صنعتی پیشوا بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید معاون وزیر صنعت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک شهرک های صنعتی از نزدیک در جریان راه اندازی واحد صنعتی روغن نباتی در این شهرک قرار گرفت.

واحد صنعتی روغن نباتی پارس قو در زمینی به مساحت ۷۱ هزار متر مربع و با اعتبار اولیه ۴۰۰ میلیارد تومان در سه فاز در حال ساخت است که با بهره برداری از فاز اول آن روزانه ۳۰۰ تن روغن نباتی تولید می‌شود و ۱۵۰ نفر نیز مشغول بکار خواهند شد که در ۲۲ بهمن فاز اول آن افتتاح خواهد شد‌.

همچنین با تکمیل شدن سه فاز از این واحد صنعتی روزانه ۶۰۰ تن روغن نباتی تولید و روانه بازار می‌شود و باعث ایجاد اشتغالزایی برای هزار نفر به طور مستقیم و بیش از ۳ هزار نفر اشتغال غیر مستقیم می‌شود.

 

در ادامه این بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی از یک واحد صنعتی چوب در شهرک صنعتی پیشوا بازدید بعمل آورد.

کارخانه زیبا چوب برکت شهرک صنعتی پیشوا طی سالیان گذشته با مشکلات موانع تولید بر سر راه تولید مواجه بود که با پیگیری‌هایی که انجام گرفت رفع شد و در حال حاضر در مرحله آزمایشگاهی قرارد دارد و طی هفته آینده به تولید انبوه می‌رسد و می‌تواند در مرحله اول روزانه ۱۷۰۰ شیت چوب تولید کند.

در پایان این بازدیدها، جلسه بررسی مشکلات شهرک های صنعتی چرمشهر، سالاریه ورامین، شهرک صنعتی پیشوا و قرچک با حضور مدیران مربوطه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تصمیمات لازم گرفته می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول