اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان معرفی شد

«علی حسین‌پور» در مراسمی به‌عنوان مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان معرفی شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مسعود میرزایی، مشاور عالی رئیس‌کل و مدیرکل حوزه ریاست و امور بین‌الملل سازمان امور مالیاتی صبح امروز در آیینی، «علی حسین‌پور» را به‌عنوان مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان معرفی کرد.

حسین‌پور در آیین معارفه خود، ضمن ابراز خرسندی به‌واسطه حضور در استان سمنان، از حسن اعتماد رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی قدردانی کرد.

وی، سازمان امور مالیاتی را به‌مثابه یک خانواده توصیف کرد و گفت: سازمان امور مالیاتی همانند یک خانواده است و فرقی در جایگاه و شهر نیست؛ خود را همانند یک شاگرد در کنار همکاران می‌دانم.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان ابراز امیدواری کرد؛ با تلاش و کوشش همکاران بتوانیم همانند گذشته در جهت تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی کشور پیشرو باشیم.

حسین‌پور ضمن تأکید بر رعایت سلسله‌مراتب در نظام اداری اظهار کرد: از خلاقیت‌ها و نوآوری‌های همکاران در هر جایگاه و سازمانی استقبال خواهیم کرد.

وی، مساعدت و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی را یکی از مهم‌ترین عوامل مشارکت در پرداخت مالیات توصیف کرد و گفت: باید با تعامل با مؤدیان بتوانیم اهداف سازمان را محقق سازیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان، افزایش خدمات رفاهی را عامل ایجاد انگیزه در همکاران دانست و افزود: حجم و فشار کار در ادارات مالیاتی بالاست و امیدواریم با درایت رئیس سازمان، تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

تحول عظیم در سازمان امور مالیاتی

جواد انوری، مدیرکل سابق امور مالیاتی استان سمنان هم در این نشست، توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نوعی عبادت خواند و گفت: خداوند بزرگ را شاکرم که تا امروز توانسته‌ام در هر جا و مسؤولیتی، در انجام وظایف خود در چارچوب قوانین و مقررات انجام وظیفه کنم و این توفیق مرهون زحمات و تلاش کلیه همکاران در این اداره کل بوده است.

مدیرکل سابق امور مالیاتی استان سمنان حرکت رو به جلوی سازمان امور مالیاتی در دوره دولت مردمی آیت‌الله رئیسی را از نکات مثبت و ارزشمند این دولت خواند و گفت: خوشبختانه تحول عظیمی در سازمان امور مالیاتی ایجاد شده که در جهت تکریم مؤدیان و برقراری عدالت اجتماعی حائز اهمیت است.

انوری ضمن تشکر از رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: گسترش فرهنگ مالیاتی و تحول در هوشمندسازی نظام مالیاتی در جهت تکریم و برقراری عدالت مالیاتی نقش بسزایی ایفا می‌کند.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول