اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

میزبانی آناصنعت قم از لیگ برتر فوتسال نوجوانان ایران

تیم آناصنعت پاسارگاد قم از امروز در سالن شهید حیدریان میزبان مرحله گروهی دوره جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور است.

میزبانی آناصنعت قم از لیگ برتر فوتسال نوجوانان ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای دور رفت از مرحله گروهی فصل 1401 لیگ برتر فوتسال نوجوانان ایران از امروز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز می‌شود و تیم آناصنعت پاسارگاد قم در این مرحله میزبان رقبای هم‌گروه خود خواهد بود.

در این گروه تیم‌های آناصنعت پاسارگاد قم، وحدت ازنا، وحدت یاران طلایی اصفهان، نماینده خراسان‌رضوی و آتیه‌سازان شازند اراک حضور دارند و به مدت پنج روز تا جمعه 25 شهریور ماه به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا بهترین جایگاه جدول را برای دور برگشت و کسب مجوز صعود به مرحله نهایی از آن خود کنند.

تیم آناصنعت پاسارگاد قم به سرمربیگری علی فخّاران، مدیریت مرتضی بیدقی، مربیگری جواد بازدار و حسن محمدی و تدارکات محمد ابراهیمی در مقابل حریفان خود قرار می‌گیرد.

در ترکیب این تیم سیدنیما سلیمانی، محمدطاها طالبی، عباس رحیمی، محمدمهدی محمدی، مهدی زنجیرانی، محمدجواد سنگتراشان، محمد استادی‌بیدگل، سبحان پورابراهیمی، مهدی درخشانی، میلاد قنبری، محمدمهدی یعقوب‌لو، محمدجواد افراسیابی، محمدامین رادمهر، محمدمعین احمدی، روح‌الله نعمتی و پویا قلی‌زاده عضویت دارند.

فوتسالیست‌های تیم آناصنعت پاسارگاد قم به اتفاق اعضای کادر فنی خود، شب قبل از رویارویی با حریفان خود و استارت بازی‌ها، به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) مشرف شده و از کریمه اهل بیت (س) برای موفقیت در این رقابت‌ها مدد گرفتند.

برنامه بازی‌‌های نماینده قم:

دوشنبه 21 شهریور / ساعت 18:

آناصنعت پاسارگاد قم – وحدت ازنا

سه‌شنبه 22 شهریور / ساعت 18:

آناصنعت پاسارگاد قم – وحدت یاران طلایی اصفهان

چهارشنبه 23 شهریور / ساعت 18:

آناصنعت پاسارگاد قم – فولاد هرمزگان

پنجشنبه 24 شهریور / ساعت 18:

آناصنعت پاسارگاد قم – نماینده خراسان‌رضوی

جمعه 25 شهریور / ساعت 18:

آناصنعت پاسارگاد قم – آتیه‌سازان شازند

گزارش از رضا جعفری

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول