اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

سرمربی امیدهای آناصنعت قم: برای رسیدن به پیروزی در کنار هم متحد هستیم

سرمربی تیم فوتسال امید‌های آنا صنعت قم گفت: در بازی آخر تیم ما واقعا عملکرد خوبی داشت و سوار بر بازی بودیم، اما متاسفانه نتواستیم از موقعیت‌های زیادی که خلق می‌کردیم نهایت استفاده را داشته باشیم.

سرمربی امیدهای آناصنعت قم: برای رسیدن به پیروزی در کنار هم متحد هستیم

سیدعلی‌اصغر احمدی سرمربی تیم امید آنا صنعت قم ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در قم، در خصوص سطح مسابقات دور رفت لیگ برتر امید‌های کشور، طی سخنانی بیان کرد: سطح مسابقات امسال بسیار افزایش پیدا کرده بود و تیم‌ها عملکرد با کیفیتی از خود ارائه دادند، اگر بازی‌ها را دیده باشید متوجه خواهید شد نفرات با قدرت و تکنیک بالا در سالن بازی می‌کنند.

وی افزود: در دور رفت مسابقات بازی‌های هوادارپسند و تکنیکی را از همه تیم‌ها دیدیم و قبل از شروع بازی نمی‌شد نتایج را پیش‌بینی کرد و تیم‌ها با شایستگی برابر حریفان حاضر می‌شدند؛ به نظرم گروهی که ما جزو آن بودیم سخت‌ترین گروه مسابقات این فصل از رقابت‌ها بود.

سرمربی تیم امید آنا صنعت با اشاره به باخت در بازی آخر، تصریح کرد: در بازی آخر تیم ما واقعا عملکرد خوبی داشت و سوار بر بازی بودیم، اما متاسفانه نتواستیم از موقعیت‌های زیادی که خلق می‌کردیم نهایت استفاده را داشته باشیم و موقعیت‌های ما یکی پس از دیگری هدر می‌رفت.

احمدی ادامه داد: به دلیل اشتباهات فردی، عدم تمرکز کافی و خستگی بازیکنان از تیم حریف گل خوردیم و در نهایت نتیجه بازی را واگذار کردیم، تمرینات ما برای حضور در مسابقات کم بود و در چند جلسه گردهم آمده و به مسابقات اعزام شدیم.

وی اظهار کرد: نتایجی که بازیکنانم در دور رفت رقم زدند نتایج قابل قبولی بود اما با برای رسیدن به هدفمان باید بیش از این‌ها تلاش کنیم تا در دور برگشت مسابقات که به میزبانی قم از 13 مهرماه آغاز می‌شود، بهترین عملکرد را ارائه دهیم تا حرف و حدیثی باقی نماند.

سرمربی تیم امید آنا صنعت عنوان کرد: بر اساس تصمیمی که با کادر فنی گرفتیم قرار شد تا روز سه شنبه همین هفته به بازیکنان استراحت دهیم و بعد از آن تمرینات خود را برای حضور در دور برگشت مسابقات از سر بگیریم، از هواداران فوتسال‌دوست قمی می‌خواهم برای موفقیت بازیکنانم دعا کنند و حامی تیم باشند.

احمدی در خصوص نیمکت‌نشینی دروازه‌بان اول تیم در بازی آخر، خاطرنشان کرد: دروازه‌بان اول و دوم تیم ما هر دو از نظر فنی بهترین هستند و در یک سطح قرار دارند، با توجه به اینکه ما باید بین بازیکنان رقابت ایجاد کنیم و همه بازیکنانمان در شرایط مسابقه قرار بگیرند با هماهنگی کادرفنی تصمیم گرفتیم در بازی آخر دروازه‌بان دوم را در ترکیب اصلی قرار دهیم و باتوجه به اینکه باختیم ولی من از عملکرد وی راضی هستم و البته لازم است این را بگویم دروازه‌بان اول‌مان در بازی‌هایی که حضور داشت عملکرد خوبی را از خود ارائه داد.

وی در پایان گفت: هر بازیکنی که تلاش کند و عملکرد بهتری داشته باشد ما این فرصت را به وی می‌دهیم تا شانس خود را محک بزند، مدیران تیم، کادرفنی و بازیکنان همگی یک هدف داریم و به دور از حواشی می‌خواهیم به آن برسیم.

انتهای پیام/۷۸۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول