اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

جدایی دین از سیاست توطئه صد ساله دشمن برای تضعیف اعتقادات است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: جدایی دین از سیاست از توطئه‌های صدساله دشمن برای تضعیف اعتقادات دینی مسلمانان جهان به ویژه مردم ایران است.

جدایی دین از سیاست توطئه صد ساله دشمن برای تضعیف اعتقادات است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در مراسم جامانده‌های اربعین در‌ مسجد امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: دشمن به این نتیجه رسیده تا زمانی که مسلمانان به ویژه مردم ایران پایبند اعتقادات و باورهای دینی خود باشند، آنها نمی‌توانند خدشه و نفوذی ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: زمانی که اعتقادات دینی در بین جامعه و مسلمانان محکم و تقویت شود هیچ نقشه‌ای برای تزلزل آنها کارساز نبوده و در پیچیده‌ترین نقشه‌ها شکست آنها قطعی خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به پیاده روی اربعین خاطرنشان کرد: در پیاده روی اربعین همه مسلمانان جهان با اقوام و مذاهب مختلف در یک مسیر مشترک که همانا اعتقاد به خداوند و پیامبران الهی بوده در یک زمان معین دور هم جمع می‌شوند و این اتحاد و یکدلی سبب نگرانی دشمن شده است.دشمن‌می داند اگر مسلمانان با ایمان و اعتقادات قلبی خود به خداوند و اهل بیت با هم‌متحد شوند بی‌شک دشمن را با هر قدرتی شکست خواهند داد.

گرزین ادامه داد: جملاتی مانند اینکه دین و سیاست در کنار هم نمی‌تواند جلوه داشته و جامعه را مدیریت کند از توطئه‌های صدساله دشمن بوده تا با این گفتار و جملات اعتقادات، ایمان و باورهای دینی مسلمانان، به ویژه مردم ایران و به خصوص جوانان را تضعیف کند.

وی گفت: برای نشر و گسترش اسلام در جهان و رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید در هر زمان از ولی فقیه و رهبر دینی جامعه پیروی کنیم و سخنان و تاکیدات او را حجت تمام بدانیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در یکسال گذشته بر موضوع جهاد تبیین تاکید فراوان دارند، ابراز کرد: جهاد تبیین یکی از موضوعات مهمی بوده که در یکسال گذشته بارها و بارها توسط مقام معظم رهبری تاکید شده و آنچه باید و شاید به این موضوع توجه نمی‌شود.

گرزین خاطرنشان کرد: دشمن در توطئه و نقشه جدید خود در تلاش است تا در افکار عمومی نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی را به نقاط ضعف تبدیل کرده و دین گرایی و معنوی گرایی مردم را تضعیف کند به گونه‌ای که در  جوانان و نسل آینده اعتقادات و باورهای دینی بسیار کمرنگ‌ شود.

وی عنوان کرد: همه ما باید نسبت به موضوعات و اتفاقات جامعه حساس و هوشیار باشیم و ضمن افزایش بصیرت خود نسبت به موضوعات جامعه در همه حال تحلیل رهبر دینی جامعه را بر تحلیل خود مقدم بدانیم.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول