اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نیکوکار گنبدی برای تکمیل پروژه‌های سلامت تفاهم نامه امضاء کرد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس گفت: حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی در قالب تفاهم نامه‌ای پروژه‌های حوزه سلامت شهرستان گنبدکاووس را تکمیل می‌کند.

نیکوکار گنبدی برای تکمیل پروژه‌های سلامت تفاهم نامه امضاء کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، فرهاد بدیعی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس در حاشیه این تفاهم نامه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حاج محمد شهرکی یکی از خیرین خوشنام و پر آوازه گنبدی که ریاست  شورای خیرین استان و رئیس مجمع خیرین شهرستان گنبدکاووس را عهده دار بوده و در فعالیت‌های خیرخواهانه همواره پیشگام و پیشقدم است.

وی گفت: این نیکوکار در دوران سخت و طاقت فرسای شیوع بیماری کرونا در کنار سایر نیکوکاران در خدمت رسانی به هم‌نوعان و مردم عزیز در سطح ملی، استانی و شهرستانی در راستای نجات جان بیماران فعالیت‌های زیادی انجام داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: حاج محمد شهرکی برای نجات بیماران سرطانی و نجات جان مادران تفاهم نامه‌ای را با حوزه سلامت شهرستان منعقد کرد.

بدیعی ادامه داد: در این تفاهم نامه قرار شد ساختمان غربالگری سرطان و بخش‌های ویژه را در دو طبقه با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال و بهسازی و تعمیرات اساسی بخش جراحی زنان بیمارستان شهدای ۱۲ دی را با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال تکمیل کند.

حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی در حاشیه این تفاهم نامه گفت: زمانی که یک بیمار با امکانات و کمک‌های خیرین سلامتی خود را بدست آورده و لبخند بر لبان او و خانواده‌اش جاری می‌شود برای خیرین یک دنیا ارزشمند بوده و سبب ترغیب و تشویق ما خیرین در فعالیت‌های خیرخواهانه می‌شود.

این تفاهم نامه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس و جمعی از مسؤولان حوزه سلامت شهرستان در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) منعقد شد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول