اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

قیمت مرغ در قزوین متناسب با استان های همجوار تعیین می شود

استاندار قزوین گفت: با توجه به گلایه مندی مرغداران و صاحبان کشتارگاه مبنی بر پایین بودن قیمت مرغ، باید هماهنگی هایی صورت گیرد تا قیمت مرغ در قزوین با استان های همجوار یکسان شود.

قیمت مرغ در قزوین متناسب با استان های همجوار تعیین می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، صبح امروز جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین به ریاست استاندار و با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

در این جلسه محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین اظهار کرد: با توجه به گلایه مندی مرغداران و صاحبان کشتارگاه مبنی بر پایین بودن قیمت مرغ لذا باید هماهنگی هایی صورت گیرد تا قیمت مرغ در استان با استانهای همجوار یکسان شود.

وی افزود: زین پس قیمت مرغ باید به صورت مصوب در استان های البرز، گیلان و زنجان استخراج شود و سپس در قزوین تعیین قیمت انجام گیرد تا بدین وسیله فاصله قیمت با استان های همجوار زیاد نباشد چرا که در این صورت تولیدکننده متضرر می شود.

اعلایی خاطر نشان کرد: در خصوص تورم استان اگر آمار نشان دهنده تورم بالای استان نسبت به استان های همجوار است، باید بررسی ویژه صورت گیرد و با بهره گیری از تحلیل کارشناسی، تصمیم گیری های درستی اتخاذ شود.

استاندار قزوین تاکید کرد: در ارتباط با کمبود نیروی نظارتی در جهاد کشاورزی اخیرا تفاهم نامه ای بین امور استخدامی و دانشگاه پیام‌نور منعقد شده که در صورت کاهش و تعدیل نیروهای دانشگاه بتوان از ظرفیت افراد جهت جذب در دستگاه های دیگر از جمله جهاد کشاورزی استفاده کرد.

استاندار قزوین در پایان اعلام کرد: تنظیم بازار و نظارت مستمر می تواند موجب رضایتمندی مردم شود و با توجه به حضور فعال اتحادیه ها و تشکل های توانمند بخش خصوصی می توان مشاهده کرد که بخشی از مشکلات حل شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول