اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نقش تولید و استفاده از «مرغ سایز» در کاهش هزینه ها و تنظیم بازار

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای کاهش هزینه ها و تنظیم بازار، تولید مرغ سایز در دستور کار مرغداران و تولید کنندگان استان قرار گیرد.

نقش تولید و استفاده از «مرغ سایز» در کاهش هزینه ها و تنظیم بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا افلاطونی صبح امروز در نشست فرعی قرارگاه امنیت غذایی استان واقع در مدیریت تعاون روستایی اظهار کرد: از ظرفیت تعاون روستایی باید بیش از پیش استفاده کرد تا بتوانیم به نحو مطلوب در امورات اجرایی پیشگام باشیم.

وی اضافه کرد: تعاونی روستایی باید همانند یک هلدینگ بسیار بزرگ و قوی رفتار کند و چندین شرکت تولیدی در بخش کشاورزی را راه‌اندازی و مدیریت کند.

افلاطونی تصریح کرد: تمام مدیران و مسئولان استانی بر این موضوع اتفاق نظر دارند که میوه شب عید با کمترین تنش مدیریت شد و در خرید گندم نیز با وجود خشکسالی و کاهش سطح کشت رکورد بسیار خوبی ثبت شده است.

 
این مسئول تاکید کرد: شرکت های تعاون روستایی نیازمند سازماندهی مجدد هستند تا خون تازه‌ای در رگ‌های آن‌ها جاری شود، ضمن اینکه کشاورزی قراردادی و کشت فراسرزمینی مورد تاکید وزارت جهاد کشاورزی باید در اولویت تعاون روستایی باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بر تشویق آحاد جامعه برای خرید مرغ سایز تاکید کرد و گفت: در راستای کاهش هزینه ها و تنظیم بازار، تولید مرغ سایز در دستور کار مرغداران و تولید کنندگان استان قرار گیرد.

به گفته وی تعاون روستایی باید در ترویج و فرهنگ‌سازی تولید و استفاده از مرغ سایز پیشگام باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول