اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بهره‌برداری از مجتمع فنی و حرفه‌ای هتلداری گلستان تا دهه فجر

استاندار گلستان گفت: بنا داریم تا دهه مبارک فجر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای هتلداری را در استان گلستان به بهره‌برداری برسانیم.

بهره‌برداری از مجتمع فنی و حرفه‌ای هتلداری گلستان تا دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان عصر امروز در جلسه شورای مهارت استان گلستان اظهار کرد: اداره‌ کل فنی و حرفه‌ای استان گلستان جزء دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی انتخاب شده و به زودی طی مراسمی از این مجموعه تقدیر خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکید اول من این است که سند بخشی مربوط به مباحث آموزش فنی و حرفه‌ای استخراج و تدوین شود.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه ۴۷ درصد مردم استان روستانشین هستند، تصریح کرد: در پیشرفت روستا محور طرحی را در ۱۱۰ روستا با استفاده از الگوهای موفق تعریف شده و در تلاش هستیم بتوانیم طرح قوی را اجرا کنیم.

زنگانه بیان کرد: موضوع درمان معتادان متجاهر و مهارت آموزی این افراد برای بازگشت این افراد به جامعه و افزایش سطح اشتغالزایی یکی از موضوعات مورد تاکید مدیریت در استان گلستان است که امیدوارم بتوانیم عملکرد موفقی در این بخش داشته باشیم.

وی افزود: ایجاد مجتمع نوآوری و مهارت‌های دانش بنیان در استان گلستان یکی از مصوبه‌های این جلسه است که به طور قطع می‌تواند نقش موثر و‌ پررنگی در افزایش سطح اشتغال و درآمدزایی استان داشته باشد.

استاندار گلستان تصریح کرد: برای پیشرفت باید به صورت شبکه‌ای و ائتلافی عمل کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.
زنگانه افزود: اتمام پروژه هتل سه ستاره و‌ راه‌اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای هتلداری یکی از پیشنهادها و‌ برنامه‌های آینده استان است که امیدواریم تا دهه مبارک فجر‌ به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول