اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

2 پروژه در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان افتتاح شد

دو پروژه زیربنایی در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان به بهره‌برداری رسید.

2 پروژه در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان افتتاح شد

علیرضا احسانی، مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی منطقه سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: دو پروژه عمرانی و زیربنایی در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان با اعتبار بیش از ۱۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دومین روز هفته دولت افتتاح شد.

احسانی گفت: پروژه اجرای جدول، زیرسازی و آسفالت در شهرک صنعتی سمنان، یکی از پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی منطقه سمنان بیان کرد: این پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۶۶ میلیارد ریال افتتاح شده است.

وی تصریح کرد: اجرای سیستم دوربین مداربسته تحت شبکه در منطقه ویژه اقتصادی سمنان دیگر پروژه عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان است که هم‌زمان با سایر پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان در دومین روز هفته دولت امسال افتتاح شد.

مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی منطقه سمنان خاطرنشان کرد: این پروژه زیربنایی با سرمایه‌گذاری بیش از ۶۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

شهرک صنعتی سمنان دارای دو هزار و 36 هکتار مساحت است که ۹۵۲ هکتار آن زمین صنعتی و یک هزار و 677 هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن، فیبر نوری و تصفیه‌خانه فاضلاب برخوردار است و ۹۵۹ قرارداد حق انتفاع و بهره‌برداری با سرمایه‌گذاران به مساحت ۸۹۱ هکتار در آن منعقد شده است.

۴۶۸ واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه‌گذاری 38 هزار و 776 میلیارد ریال برای 13 هزار و 503 نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.

منطقه ویژه اقتصادی سمنان دارای یک هزار و 17 هکتار مساحت است که ۱۷۸ هکتار آن زمین صنعتی است.

این منطقه ویژه اقتصادی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن و فیبر نوری برخوردار است و ۶ قرارداد حق انتفاع و بهره‌برداری با سرمایه‌گذاران به مساحت ۲۵ هکتار در آن منعقد شده است.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول