اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تردد خودرو در محورهای چهارمحال و بختیاری ۳۲ درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: تحلیل اطلاعات سامانه‌های ترددشماری نشان می‌دهد که تردد خودروها ۳۲.۳ درصد نسبت به مدت مشابه ۵ ماهه سال گذشته افزایش داشته است.

تردد خودرو در محورهای چهارمحال و بختیاری ۳۲ درصد افزایش یافت

روح‌الله غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی پنج ماهه نخست سال جاری بیش از ۵۹ میلیون تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین از سطح جاده‌های چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تحلیل اطلاعات سامانه‌های ترددشماری نشان می‌دهد که تردد خودروها ۳۲.۳ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است.

غلامی افزود: در حال حاضر در چهارمحال و بختیاری ۶۴ دستگاه ترددشمار برخط در جاده‌های بین شهری، در ورودی و خروجی استان ترددها را به صورت آنلاین ثبت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین مسیرهای پرتردد محور فرخشهر_ شهرکرد و بالعکس بوده است، یادآور شد: محور سورشجان_شهرکرد از دیگر مسیرهای پرتردد در پنج ماه گذشته به شمار می‌رود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۵


این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول