اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بهسازی و آسفالت معابر 22 روستای بشاریات در دستور کار قرار دارد

بخشدار بشاریات گفت: امسال در 22 روستای بخش بشاریات جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت اجرا می شود.

بهسازی و آسفالت معابر 22 روستای بشاریات در دستور کار قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، جلسه هم اندیشی دهیاران بخش بشاریات با حضور لیلا غریب مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین، موسوی پور بخشدار بشاریات، بشیریان رئیس شورای اسلامی بخش و دهیاران در سالن جلسات بخشداری برگزار و مسائل و مشکلات حوزه های مختلف مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

سید محسن موسوی پور بخشدار بشاریات با اشاره به محرومیت های بخش بشاریات و پروژه های عمرانی انجام شده و در حال اجرا در این بخش گفت: امسال در 22 روستا پروژه عمرانی در قالب جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت اجرایی می شود که درسال گذشته این پروژه در 10 روستا اجرا شده بود.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده از سوی فرماندار شهرستان آبیک آسفالت سه جاده روستایی هزارجلفا، رصی آباد و زعفران که مطالبه چندین ساله مردم این روستاها بود، اجرایی شده است. 

بخشدار بشاریات اضافه کرد: امسال پنج مسکن محرومین در روستای خرم پشته به همت خیران احداث شده و کلید آنها تحویل نیازمندان شده است. 

موسوی پور خاطرنشان کرد: مطالعه نصب دوربین های مداربسته در 25 روستای بخش بشاریات در حال انجام است و تا پایان سال این مهم تحقق می یابد که در امنیت روستاها تاثیرگذار خواهد بود. 

وی رفع مشکلات بخش بشاریات را نیازمند هماهنگی بیشتر بین مراجع و دستگاههای اجرایی دانست و بر توجه ویژه مسئولان به این بخش تاکید کرد. 

غریب مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین نیز بر اشتغال پایدار در روستاها،  لزوم تعامل دهیاران و شوراها با مسئولان و استفاده از ظرفیت مساجد و روحانیون برای اجرای برنامه های فرهنگی تاکید و اشتغال را ضامن پایداری جمعیت روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاها بیان کرد. 

گفتنی است دهیاران در این جلسه در خصوص بیمه و امنیت شغلی خود، صدور اسناد مالکیت منازل روستایی، مشکلات آب شرب، زیرسازی و آسفالت ریزی معابر، تهاتر قیر پروژه های مشارکتی و سایر مسائل مرتبط در حوزه روستا و دهیاری به بیان نظرات و مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول