اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تلاش برای تسهیل‌ امور از شرکت صنایع کشاورزی و کود

استاندار زنجان با تاکید بر ادامه تسهیل‌گری در امور شرکت صنایع کشاورزی و کود گفت: در قبال این تسهیل‌گیری، انتظار تسریع امور از جمله خرید اقلام باقیمانده و همچنین تامین مالی از متولیان این شرکت وجود دارد تا پروژه در بازه زمانی خاصی سرپا شود چرا که سرپا شدن پروژه برای آمیدآفرینی در بین مردم و اقتصاد استان مفید فایده خواهد بود.

تلاش برای تسهیل‌ امور از شرکت صنایع کشاورزی و کود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در حاشیه بازدید از شرکت صنایع کشاورزی و کود با تاکید بر آمادگی سیستم دولتی برای گره‌گشایی از مشکلات این شرکت در حوزه‌های مختلف از جمله فاینانس و هر امری که متولیان فکر می‌کنند می‌توانیم تسهیل‌گر باشیم، اظهار کرد: این تسهیل‌گری در امور گمرک، سوخت، امور بانکی است، کما اینکه یک گیر بسیار بزرگ بانکی داشتند که قبل از پایان سال گذشته رفع شد.

استاندار زنجان با تاکید بر ادامه تسهیل‌گری در امور شرکت صنایع کشاورزی و کود افزود: در قبال این تسهیل‌گیری، انتظار تسریع امور از جمله خرید اقلام باقیمانده و همچنین تامین مالی از متولیان این شرکت وجود دارد تا پروژه در بازه زمانی خاصی سرپا شود چرا که سرپا شدن پروژه برای آمیدآفرینی در بین مردم و اقتصاد استان مفید فایده خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه دولت خود را متعهد به تسهیل و گره‌گشایی امور در شرکت صنایع کشاورزی و کود می‌داند، افزود: این اقدام از عهده ما برمی‌آید حتی اگر لازم باشد تا به مراجع ذیصلاح مراجعه کنیم.

نماینده مردم ایجرود و ماهنشان حضور مسؤولان استان در محموعه را بیانگر همت و سعی آن‌ها برای به سرانجام رساندن پروژه دانست و افزود: همه تلاش می‌کنند این پروژه هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

مرتضی خاتمی با بیان اینکه مسؤولان توصیه‌ها و راه‌کارهای درست را به متولیان شرکت ارائه کرده‌اند، افزود: برآورد ما تسریع امور است و مجمع نمایندگان هم به مانند مسؤولان اجرایی پیگیر امور هستند چرا که برخی از امور دچار وقفه هستند.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول