اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شبکه آبرسانی همدان پایدارتر شده است

سخنگوی صنعت آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه شبکه آبرسانی همدان پایدارتر شده است گفت: ۵۳ حلقه چاه کشاورزی به مدار آبرسانی متصل شده و ۴۳ چاه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شبکه آبرسانی همدان پایدارتر شده است

حمید عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن ارائه گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده به منظور آبرسانی به شهر همدان اظهار کرد: طی ۱۱ روز کاری و فعالیت در ۶ جبهه کاری از مجموع ۱۶ کیلومتر خط اضطراری انتقال آب از سد تالوار تاکنون ۱۵.۳ کیلومتر حفاری و ۱۰.۳ کیلومتر لوله‌گذاری و بخش عمده لوله‌های مورد نیاز طرح در محل کارگاه دپو شده است.

وی در خصوص انتقال آب از چاه‌های کشاورزی یادآور شد: در بخش چاه‌های کشاورزی نیز ۵۳ حلقه چاه به شبکه متصل شده که از این تعداد ۴۳ حلقه وارد مدار بهره‌برداری شده است.

سخنگوی صنعت آب و فاضلاب همدان ضمن اشاره به فعالیت ۲۴ ساعته قرارگاه آبرسانی تانکری شهر همدان گفت: در بخش آبرسانی تانکری روز گذشته همکاران ما موفق شدند در قالب ۱۸۳ سرویس ۲ میلیون و ۱۴۹ هزار لیتر آب را در سطح شهر به مناطق پایش شده از طریق مرکز ۱۲۲ انتقال دهند.

وی افزود: تا ساعت ۱۳ امروز نیز ۸۵ سرویس معادل یک میلیون لیتر آب شرب تانکری میان مردم توزیع شد.

عزیزی با اشاره به اینکه به لطف خدا شبکه آبرسانی در همدان تا حد زیادی به پایداری نزدیک شده است خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفا اکثر کوچه‌هایی که با قطع یا افت فشار مواجه بودند، رفع مشکل شدند ضمن اینکه با ایجاد خط ۵۰۰ متری مخزن چهل چمن تا غروب امروز به کوی محمدیه متصل و مشکل کم آبی و افت فشار در این نقطه از شهر نیز برطرف می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در روزهای معمول یک‌هزار و ۸۵۰ لیتر در ثانیه آب در شهر همدان تولید می‌شد گفت: با خروج تصفیه‌خانه بهشتی ۹۰۰ لیتر از این آب از مدار بهره‌برداری خارج شده بود که بخش مهمی از کسری هم از محل چاه‌های کشاورزی و سایر منابع همانند چاه‌های واقع در آق‌حصار جبران خواهد شد.

سخنگوی صنعت آب و فاضلاب همدان بر اساس وعده وزیر نیرو و استاندار همدان نیز عنوان کرد: طرح آبرسانی از خط اضطراری تالوار تا ۲۰ شهریورماه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول