اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

جهادگران قزوین ۵ طرح آبرسانی روستایی را در 30 ماه احداث کردند

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: احداث پنج مجتمع آبرسانی روستایی در دستور سپاه پاسداران قرار گرفته که بخش اعظمی از این پروژه‌ها زودتر از موعد 30 ماه به اتمام رسیده و مردم از آب شرب مطلوب بهره‌مند می‌شوند.

جهادگران قزوین ۵ طرح آبرسانی روستایی را در 30 ماه احداث کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی‌آتانی صبح امروز در رزمایش سراسری اعزام گروه های جهادی و دهمین یادواره شهیدان رجائی و باهنر و شهدای کارمند استان قزوین که در دانشگاه امام(ره) برگزار شد، با اشاره به سازماندهی بیش از 1231 گروه جهادی بسیجی و سازماندهی بیش از 7500 نفر در استان قزوین اظهار کرد: میدان این گروه‌های جهادی در گسترده استان قزوین است و جهادگران در روزهای خوش با برنامه‌ریزی برای تقویت کار بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی وارد صحنه شدند و در روزهای سخت هم در زمان سیل و زلزله در کنار مردم و در میدان بوده‌اند.

وی افزود: بسیج سازندگی استان قزوین در حوزه آبرسانی به ویژه آب شرب با اولویت، احداث پنج مجتمع آبرسانی در دستور کار قرار داده که برای بیش از 96 روستا با بیش از 242 کیلومتر مسافت و بیش از 30 هزار مردم خدمت بی‌منت ارائه خواهد داد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به عهد بستن و انعقاد تفاهم‌نامه با دستگاه‌های اجرایی برای اجرای پروژه‌های آبرسانی روستاها طی 30 ماه ادامه داد: بخش اعظمی از این پروژه‌ها کمتر از این مدت زمان تعیین شده، اجرا می‌شود که با کم گذاشتن و دور از نگاه کارشناسان و متخصصان نبوده بلکه با همت جهادی و خدمت شبانه‌روزی گروه‌های جهادی در مناطق روستایی تحقق می‌یابد.

سردار رفیعی‌آتانی با اشاره به کمک و مشارکت بیش از 519 میلیارد تومانی مردم استان قزوین در رزمایش کمک مومنانه از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون اضافه کرد: از ابتدای سال 1400 تاکنون، 77 میلیارد تومان مردم استان در نهضت کمک مومنانه تقدیم کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد مقرر شده بود به ازای تهیه هر یک دستگاه یخچال برای ولی‌نعمتان کمیته امداد هم یک دستگاه هدیه کند که این مهم تحقق یافت و 343 دستگاه یخچال به همت مردم و خیران استان تهیه شد.

این مسئول نظامی با اشاره به مساعدت و کمک همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و مسئولان دستگاه‌های دولتی و غیردولتی به بسیج تصریح کرد: سپاه پاسداران حیات خود را به اتصال به دریای مردم عزیز، در دل و باطن مردم بودن می‌داند و جان خود را با افتخار پای عزت و اقتدار ملت و رهبری می‌گذارد.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی قزوینی‌ها در دوران مختلف انقلاب ویژه در دفاع مقدس افزود: در دوران دفاع مقدس بیش از 1500دستگاه کامیون، هدیه و کمک مردم استان قزوین به جبهه فرستاده شد که مسبوق به سابقه بوده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: مجاهدت‌های مردم استان قزوین همزمان با سراسر کشور ادامه دارد و همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول