اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سینمای شهرقدس با ظرفیت ۲۸۴ نفر افتتاح شد

فرماندار قدس گفت: سینمای شهرقدس با ظرفیت ۲۸۴ نفر در هفتمین روز از هفته دولت افتتاح شد و طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌ها، مجوزهای لازم جهت پخش و اکران فیلم گرفته شده است.

سینمای شهرقدس با ظرفیت ۲۸۴ نفر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، وحید گلیکانی فرماندار قدس ظهر امروز در حاشیه افتتاح سینمای شهرقدس که با حضور حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، محمد خراسانی‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان تهران و جمعی از مسوولان شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه نبود سینما در شهرقدس یکی از موضوعات فرهنگی رسیدگی نشده در سال‌های گذشته بوده است، اظهار کرد: در این خصوص سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی انجام و در سال ۱۳۹۸ تکمیل شد اما به‌دلیل شیوع ویروس کرونا افتتاح نشد و فعالیت آن متوقف ماند. 

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته مجوزهای لازم جهت پخش و اکران فیلم گرفته شده و سینمای شهرقدس با ظرفیت ۲۸۴ نفر در هفتمین روز از هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری رسید. 

فرماندار قدس در ارتباط با مسیر رفت‌وآمد به سینما افزود: باتوجه به راه‌های دسترسی که در زیرگذر پل کاووسیه در حال ایجاد است و در دسترس شهروندان شهرقدس خواهد بود و شهروندان گرمدره و وردآورد نیز می توانند از آن استفاده کنند.

وی در ارتباط با افزایش سرانه های فرهنگی با اشاره به سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرقدس، افزود: دستورات لازم جهت ارتقا کتابخانه‌ها با توجه به تراکم بالای جمعیتی پس از ابلاغ وزیر، انجام خواهد شد و درخواست مکان مناسب جهت فعالیت انجمن‌های هنری و نویسندگان ارائه شد. 

گلیکانی تاکید کرد: زیرساخت‌های شهرستان نیازمند توجه ویژه مسوولان استانی و کشوری است و باید در خصوص بودجه و امکانات رسیدگی و پیگیری‌های لازم انجام شود. 

به گزارش فارس، شهرستان قدس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر فاقد سرانه صندلی سینمایی بود و سال‌هاست مردم منتظر راه‌اندازی سینما بوده و این موضوع چندین بار مورد مطالبه قرار گرفته است تا مردم بتوانند سهمی از سرانه‌های فرهنگی در بخش سینمایی داشته باشند. 

انتهای پیام/ ۶۷۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول