اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مسوولان سینمای شهرقدس را راه‌ اندازی کنند

امام جمعه شهرقدس با اشاره به اکران فیلم موقعیت مهدی در مصلی گفت: از مسوولان شهرستانی، استانی و کشوری تقاضا می‌شود سینمای شهر را راه‌اندازی کنند.

مسوولان سینمای شهرقدس را راه‌ اندازی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در اولین خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ماه رمضان اظهار کرد: همه مردم به ضیافت الهی دعوت شدند و عده‌ای که دلهایشان اهل تقواست موفق می‌شوند از سفره کرامت الهی بهره‌برداری کنند.

وی گفت: حضرت خدیجه(س) مادر امت اسلامی و الگوی ایثار و مواسات است و لازم می‌باشد در جامعه اسلامی از توجه بیشتری نسبت به بزرگداشت حضرت داشته باشیم.

خطیب نماز جمعه شهرقدس افزود: روز فناوری هسته‌ای نماد استقلال و خودباوری ایران است که شهدای ارزشمندی در این راه جان خان را فدا کردند.

حجت الاسلام جوکار با اشاره به سالروز شهادت شهید آوینی و هفته هنر انقلابی و نمایش فیلم موقعیت مهدی در مصلی بیان کرد: متاسفانه شهرقدس سینما ندارد و از مسوولان شهرستانی استانی و کشوری تقاضا می‌شود سینمای شهر را راه اندازی کنند.

وی ادامه داد: حادثه تروریستی در حرم مطهر رضوی که منجر به شهادت دو روحانی شد را محکوم اعلام می‌کنم این حادثه وابسته به گروه‌های تکفیری بوده و می‌خواهند افکار عمومی نسبت به مسئله قدس ضعیف شده اما کور خوانده‌اند و وحدت جامعه اسلامی بیشتر شده و نمی‌توانند گفتمان مقاومت در منطقه را به چالش بکشند و اختلافی میان دو کشور ایران و افغانستان ایجاد کنند.

حجت الاسلام جوکار تصریح کرد: در طول دوران دفاع مقدس بیش از ۳ هزار شهید افغانستانی تقدیم شد و فاطمیون در دفاع از حرم درخشیدند و با یکپارچگی ملت ایران جواب دشمن را در روز قدس خواهد داد و دستگاه‌های امنیتی و قضایی نیز رسیدگی های لازم را داشته و نسبت به پیشگیری از این مسایل اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول