اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

رونمایی از پوستر جشنواره سودای عشق و دوسالانه عکس نور در قزوین

مسئول بسیج هنرمندان استان قزوین گفت: از پوستر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج با عنوان سودای عشق و پنجمین دوسالانه ملی عکس نور با موضوع خانواده باشکوه ایرانی من رونمایی شد.

رونمایی از پوستر جشنواره سودای عشق و دوسالانه عکس نور در قزوین

جواد خسروی مسئول بسیج هنرمندان استان قزوین در گفت و گو با خبرگزاری فارس از قزوین اظهار کرد: امسال سازمان بسیج هنرمندان ۳ جشنواره کشوری دارد و مقدمات آن ها در استان ها فراهم می شود.

وی افزود: روز گذشته پوستر سیزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج با عنوان «سودای عشق» و پنجمین دوسالانه عکس نور با موضوع «خانواده باشکوه ایرانی من» رونمایی شد.

خسروی خاطر نشان کرد: در این مراسم احکام دبیران اهدا شد که مطابق آن میلاد حبیبی دبیر جشنواره نمایش، امیر حسین نظری دبیر جشنواره عکس و حمید رضا ملازینل دبیر جشنواره تجسمی شدند.

میلاد حبیبی دبیر جشنواره نمایش نیز در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: جشنواره سودای عشق به صورت سراسری و استانی در حال برگزاری است که در استان قزوین  در بخش های صحنه‌ای و خیابانی شرکت کنندگان در حال رقابت هستند.

وی افزود: پس از بازبینی، ۶ اثر در مرحله رقابت قرار می گیرند و از این ۶ اثر، ۲ اثر منتخب جشنواره استانی شده و  به جشنواره سراسری راه پیدا می کنند.

حبیبی یاد آور شد: تا بیستم مهر ماه تمام آثار به دست ما خواهد رسید و پس از بازبینی آن ها ۶ اثر انتخاب شده و تا هفتم و هشتم آبان ماه مورد ارزیابی قرار می گیرند.

دبیر جشنواره نمایش گفت: متقاضیان می توانند برای ارسال آثار به آدرس دبیرخانه مراجعه کنند یا آثار خود را از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی برای ما ارسال کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول