اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مصوبات سفرهای استانی عملیاتی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: باید به وعده‌ها عمل شود و حتی یک مصوبه از مصوبات سفرهای استانی روی زمین نماند.

مصوبات سفرهای استانی عملیاتی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، محمدرضا جانثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عصر روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: اربعین حسینی یک همایش تاثیرگذار است که صهیونیست‌ها از گسترش فرهنگ عاشورای حسینی هراس دارند و باید از این مراسم به عنوان جلوه‌ای از حکومت الهی پاسداری شود.

وی با تسلیت ارتحال آیت‌الله محمدعلی ناصری گفت: استقبال باشکوه این عالم ربانی نشان از عمق بیداری مردم دارد و آیت الله ناصری موضع شفافی با نظام و ارادت خاصی به مقام معظم رهبری  داشتند.

جان نثاری از راه‌اندازی سامانه‌ای در استانداری برای پیگیری مصوبات سفرهای استانی خبر داد و تصریح کرد: با وجود کمبود اعتبارات، مدیریت کار دشوار است اما باید وعده‌های شخص رئیس جمهور، استاندار و معاونان عملیاتی شود و حتی یک مصوبه از مصوبات سفرهای استانی نباید روی زمین بماند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه رسانه باید مطالبات مردم را به گوش مسؤولان برساند و عملکرد مدیران را صادقانه برای مردم بازگو کند، افزود: برخی رسانه‌ها بدترین خبر را بهترین خبر می‌دانند و امروزه باید امید در میان مردم تزریق و البته کاستی‌ها به مدیران منعکس شود و در مقابل مدیران هم جوابگوی رسانه‌ها باشند.

در ادامه محمدرضا عسگریان، فرماندار گلپایگان با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم اظهار کرد: انصافاً در این مدت توفیقات خوبی حاصل شده است و امیدواریم شرایط کشور بهبود یابد.

وی گفت: سفر رئیس جمهور به استان اصفهان برکات زیادی به همراه داشت که در صورت اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور و استاندار اصفهان به  شهرستان گلپایگان، شاهد عمران و آبادانی در شهرستان خواهیم بود.

عسگریان گفت: سال گذشته آب آشامیدنی شهر گلپایگان طعم و مزه متفاوتی داشت، اما مشکل بهداشتی وجود نداشت و پیگیر هستیم که این مشکل تکرار نشود.

 فرماندار گلپایگان خاطر نشان کرد: در هفته دولت در شهرستان گلپایگان بیش از 230 میلیارد تومان پروژه با کمک بخش خصوصی و اعتبارات دولتی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فارس، امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان فاز نخست کشت محصولات گلخانه در مساحت 7300 مترمربع  با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ریال افتتاح شد.

انتهای پیام/63071/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول