اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

هیچ‌کدام از مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور و سفرهای شهرستانی از قلم نیفتد

استاندار اصفهان گفت: نباید حتی یک مصوبه در سفر استانی و سفرهای شهرستانی از قلم بیفتد چراکه موجب نارضایتی و ناامیدی مردم می‌شود و در همین راستا پیگیری مصوبات تا رسیدن به اجرا و حصول نتیجه بسیار حائز اهمیت است.

هیچ‌کدام از مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور و سفرهای شهرستانی از قلم نیفتد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان امروز در گردهمایی فرمانداران استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار داشت: شرایط همدلی و همسویی خوبی در استان حاکم است اما ترافیک کار زیاد است از این رو نیاز است فرمانداران مصوبات سفر استانی ریاست جمهور که مصوبات آن ابلاغ شده است و مصوبات سفرهای شهرستانی هیأت دولت را پیگیری کنند تا نتایج مطلوب حاصل شود.

وی ادامه داد: نباید حتی یک مصوبه در سفر استانی و سفرهای شهرستانی از قلم بیفتد چراکه موجب نارضایتی و ناامیدی مردم می‌شود و در همین راستا پیگیری مصوبات تا رسیدن به اجرا و حصول نتیجه بسیار حائز اهمیت است.

مرتضوی با اشاره به شاخص‌های اصلی دولت، عنوان کرد: لازم است رفتار ما به گونه‌ای باشد که شاخص‌های اصلی دولت از جمله همدلی با مردم، پاکدستی، نگاه انقلابی و دیگر موارد به صورت شهودی در قلب مردم جای خود را باز کند.

استاندار اصفهان خطاب به فرمانداران گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی مردم، در هفته دولت و کل سال از تبلیغات پرهزینه و حواشی اجتناب شود، همچنین مراسم‌های بهره‌برداری، افتتاحیه و کلنگ‌زنی با حضور و مشارکت مردم انجام شود.

وی با یادآوری اینکه تزریق روحیه امیدآفرینی در مردم و بدنه دولت را فراموش نکنیم، بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند با استفاده نامطلوب از رسانه، مردم را ناامید کند از این رو نیاز است در معرفی صحیح دستاوردهای نظام و دولت هوشمندانه و تخصصی عمل کنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول