اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

صالحی‌امیری: با حضور و انتخاب خسروی وفا آینده نویدبخشی در کمیته ملی المپیک خواهیم داشت/ بار از دوشم برداشته شد

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: با حضور و انتخاب خسروی وفا آینده نویدبخشی در کمیته ملی المپیک خواهیم داشت.

صالحی‌امیری: با حضور و انتخاب خسروی وفا آینده نویدبخشی در کمیته ملی المپیک خواهیم داشت/ بار از دوشم برداشته شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا صالحی امیری بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا فرا رسیدن اربعین و ایام محرم را تسلیت می‌گویم. امیدوارم به حق سردار و سالار شهید همه ما رهروان واقعی آقا امام حسین باشیم. آنچه چیزی را که ما در 4.5 سال گذشته دنبال می‌کردیم متکی به چند اصل مشخص و معین بود. اصل اول که در همین سالن فارسی اصل وفاق، همدلی و انسجام میان نهادهای ورزشی است اکنون هم که روز آخر است همین اصل را مدنظر قرار دادم. این نه یک شعار بلکه به عنوان یک الزام و ضرورت برای تداوم ورزش قهرمانی  در ایران است. با شناختی که از جناب سجادی و آقای خسروی‌وفا دارم حتماً این مسیر تداوم خواهد یافت. در مسیر انسجام، همدلی و وفاق است که امکان جهش به سمت قله‌ها را خواهد داشت. 

وی افزود: نکته دوم این است که ورزش یک جسم و یک روح دارد. این را هم بارها تکرار کرده‌ام جسم ورزش سکو، سکه و قهرمانی است؛ ولی روح ورزش اخلاق، معرفت، انسانیت و فضیلت است و فلسفه ورزش در ایران اسلامی یعنی تربیت انسان‌های متعالی و با اخلاق. یک نکته بسیار مهم است که باید در روز پایانی بر روی آن تأکید کنم و نکته سوم که بسیار اهمیت دارد این است که مجموعه بزرگان در سراسر کشور، پیشکسوتان، قهرمانان، مدیران، رؤسای فدراسیون‌ها همه و همه الطاف بسیار زیادی به بنده داشتند. خصوصاً در آستانه انتخابات محبت‌های بیشتری به حقیر داشته‌اند.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: از الطاف و محبت‌های همه عزیزان، قهرمانان، پیشکسوتان، فدراسیون‌ها و مدیران صمیمانه تقدیر می‌کنم. حقیقتاً حضور آقای خسروی‌وفا عملاً این بار را از دوش من برداشت و من از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم که با وجود همه مقاومت‌هایی که داشتند پیشنهاد حقیر و سجادی را پذیرفتند و حضور ایشان آینده بسیار خوبی را برای کمیته المپیک خواهد داشت و این را نویدبخش می‌دانم. و سخن آخر با اصحاب رسانه‌ است که نباید هیچ وقت فراموش شوند رکن ورزش قهرمانی ایران رسانه‌ها هستند و در رأس آن رسانه ملی. از همه اصحاب رسانه که در این مدت قریب به پنج سال همکاری خالصانه و صادقانه‌ای با ما داشتند و در همه رویدادها در کنار ما بودند از مجموعه رسانه ملی، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها، رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی و مکتوب صمیمانه تقدیر می‌کنم. مطمئن باشید و مطمئن هستیم بدون داشتن رسانه عملاً در توسعه ورزش قهرمانی موفق نمی‌شدیم و از این پس هم نخواهیم شد. از این جهت وظیفه دارم از تک تک رسانه‌ها تشکر کنم. به آینده کمیته ملی المپیک خوش بینم و باور دارم با حضور فعال سجادی و با حضور بسیار بسیار قوی خسروی‌وفا آینده بسیار نویدبخشی را در کمیته ملی المپیک خواهیم دید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول