اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

عملیات اجرایی احداث ۸۸۰ واحد مسکن ملی در شاهرود آغاز شد

عملیات اجرایی احداث ۸۸۰ واحد نهضت ملی مسکن در شاهرود هم‌زمان با پنجمین روز از هفته دولت آغاز شد.

عملیات اجرایی احداث ۸۸۰ واحد مسکن ملی در شاهرود آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، آئین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث ۸۸۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) بعدازظهر امروز با حضور استاندار سمنان و فرماندار شهرستان ویژه شاهرود برگزار شد.

این ۸۸۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر شاهرود در زمینی به مساحت ۷۸ هزار مترمربع احداث خواهد شد.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در آئین کلنگ‌زنی این واحدهای مسکونی اظهار کرد: خرسندیم که یکی از تأکیدات ریاست جمهور در زمینه احداث مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان در حال اجرایی شدن است.

وی افزود: امروز به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، عملیات اجرایی احداث بالغ بر ۷۲۰ واحد مسکونی و با کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ۱۶۰ واحد مسکونی در شهر شاهرود آغاز می‌شود.

استاندار سمنان ادامه داد: تاکنون بالغ بر ۱۸ هزار نفر در این استان در طرح نهضت ملی مسکن تشکیل پرونده دادند و از این تعداد، پنج هزار و ۲۳۴ نفر مبلغ اولیه را واریز کردند.

هاشمی بیان کرد: در مجموع با آغاز عملیات اجرایی احداث این ۸۸۰ واحد مسکونی، عملیات اجرایی احداث بالغ بر سه هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای ۲ هزار و ۲۱۸ واحد مسکونی دیگر نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن پروانه ساخت صادر شده و آماده آغاز عملیات اجرایی احداث است.

همچنین در جریان سفر استاندار سمنان به شهرستان شاهرود در هفته دولت، کارخانه خوراک دام، طیور و آبزیان اکبریان در شهرک صنعتی شاهرود افتتاح شد.

این واحد تولیدی با ظرفیت تولید سالانه ۳۳ هزار تُن انواع خوراک و سرمایه‌گذاری ۲۷ میلیارد تومانی به بهره‌برداری رسید و زمینه اشتغال ۲۰ نفر را فراهم کرد.

رونمایی از محصولات فناورانه شرکت‌های پارک علم و فناوری استان سمنان (محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در شاهرود) و دیدار مردمی و ملاقات چهره به چهره با نمازگزاران مسجد مدرسه قلعه شاهرود از دیگر برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان بود که با حضور استاندار سمنان انجام شد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول