اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پروژه‌های هفته دولت با اعتبار ۵۹۷ میلیارد ریال در آرادان افتتاح شد

هم‌زمان با هفته دولت، پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان آرادان با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال بهره‌برداری و با اعتباری بالغ بر ۳۳۷ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

پروژه‌های هفته دولت با اعتبار ۵۹۷ میلیارد ریال در آرادان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آرادان، عصر امروز در آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان آرادان با حضور استاندار سمنان و به مناسبت هفته دولت، پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان آرادان با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال بهره‌برداری و با اعتباری بالغ بر ۳۳۷ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جلیل شریفی‌نیا، امام جمعه آرادان در این مراسم با بیان اینکه وحدت مثال‌زدنی موجود در شهرستان آرادان امری بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: سفرهای مکرر استاندار سمنان طی مدت یک‌ساله حضور در استان به این شهرستان ارزشمند و قابل‌تقدیر است.

وی اضافه کرد: حقیقتاً می‌توان گفت دوره ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی یادآور دوران ریاست جمهوری شهید رجایی و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

امام جمعه آرادان بیان کرد: در زمینه واکسیناسیون کرونا با اقدامات دولت سیزدهم، امروز در جایگاه‌های برتر دنیا قرار گرفته‌ایم.

شریفی‌نیا عنوان کرد: تأمین برق مورد نیاز کشور و جلوگیری از قطعی برق مشترکان خانگی و مردم در ایام تابستان سال جاری، از دیگر اقدامات ارزنده دولت مردمی است.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول