اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۹ طرح عمرانی توزیع برق گرمسار در هفته دولت بهره‌برداری شد

۹ طرح عمرانی برق‌رسانی گرمسار با اعتباری به مبلغ ۹۴ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال هم‌زمان با هفته دولت افتتاح شد.

۹ طرح عمرانی توزیع برق گرمسار در هفته دولت بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، پیش از ظهر امروز هم‌زمان با چهارمین روز هفته دولت، ۹ طرح عمرانی برق‌رسانی با اعتباری به مبلغ ۹۴ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال در شهرستان گرمسار افتتاح شد.

طرح توسعه شبکه برای تأمین برق مسکن مهر لجران ۷۲ واحدی با اعتبار سه میلیارد و ۱۳۴ میلیون ریال، طرح احداث شبکه توزیع و نصب پست هوایی در روستا و شهرک فند با مبلغ ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، طرح توسعه و اصلاح شبکه و دو ایستگاه هوایی روستاهای شه سفید، ناروهه، احمدآباد و مسکن مهر با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال و طرح بهینه‌سازی شبکه و پست هوایی روستاهای کوشک پایین و قاطول و بلوار نه حصار با مبلغ ۱۲ میلیارد و ۸۵۸ میلیون ریال افتتاح شدند.

طرح احداث شبکه فشارضعیف و نصب ۱۵ ایستگاه هوایی توزیع برق برای تأمین برق متقاضیان جدید با اعتبار دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، طرح اصلاح شبکه خیابان‌های دانشگاه، بسیج، خیام، مقداد، ساحل، فرهنگیان، مدیر، عدالت و وحدت با مبلغ ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و طرح توسعه شبکه روشنایی خیابان‌های ورزشگاه کارگران و استخر و بلوار شهید رحمانی‌نژاد با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال نیز بهره‌برداری شدند.

طرح احداث شبکه و نصب دو دستگاه سکسیونر هوایی برای رینگ شبکه شهرک‌های پایتخت و ایوانکی با مبلغ ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و طرح توسعه شبکه و نصب دو دستگاه سکسیونر هوایی به جهت ارتباط شبکه شهرک‌های پایتخت و ایوانکی با مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های قابل افتتاح هفته دولت در گرمسار هستند.

این طرح‌ها در مراسم افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی شهرستان گرمسار با حضور استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گرمسار و جمعی از مسؤولان استان و شهرستان به بهره‌برداری رسیدند.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول