اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ارائه خدمت به ۵۰ هزار نفر در کلینیک تخصصی و بیمارستان مهدی‌شهر

۵۰ هزار مراجعه‌کننده به کلینیک تخصصی و بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر از خدمات درمانی بهره‌مند شدند.

ارائه خدمت به ۵۰ هزار نفر در کلینیک تخصصی و بیمارستان مهدی‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، فرشید فریور، رئیس بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: از شهریورماه سال ۱۴۰۰ تا شهریورماه امسال، بیش از ۲۶ هزار نفر به اورژانس این بیمارستان مراجعه و خدمت درمانی دریافت کردند و از بین این افراد، یک‌هزار و ۱۰۵ بیمار در بخش‌های این بیمارستان بستری شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

وی افزود: پزشکان در کلینیک تخصصی شهرستان مهدی‌شهر در تخصص‌های داخلی، قلب و عروق، روان‌پزشک، اطفال، زنان و زایمان، کلیه و مجاری ادراری، طب فیزیکی، گوارش، چشم، تغذیه، جراحی عمومی و مغز و اعصاب در روزهای هفته طبق برنامه اعلام‌شده در ابتدای هر هفته، اقدام به ویزیت مراجعان می‌کنند.

رئیس بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر با بیان اینکه کلینیک تخصصی شهرستان مهدی‌شهر در یک سال اخیر بالغ بر ۲۳ هزار مراجعه‌کننده داشته است، ادامه داد: طی یک سال اخیر ۶۵ عمل جراحی و ۹۵ مورد زایمان در بیمارستان ۱۵ خرداد انجام شده است.

فریور عنوان کرد: همچنین خدمات دندان‌پزشکی با حضور دندان‌پزشک و خدماتی درمانی برای بیماری‌های قلب و عروق ازجمله تست ورزش، اکوکاردیوگرافی و ... با دستگاه‌های به‌روز و پیشرفته ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر از فضایی قدیمی به فضایی نوساز و مجهز جابه‌جا شده و شامل بخش‌های اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز، اتاق عمل، لیبر، ویژه، کودکان و بستری بزرگسالان است که با حضور پزشکان و متخصصان خدمت‌رسانی می‌کند.

رئیس بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر افزود: افتتاح و جداسازی بخش‌های CCU  و ICU در بیمارستان جدیدالاحداث موجب خدمت‌رسانی تخصصی به بیماران بستری در این دو بخش شد و همچنین راه‌اندازی بخش آندوسکوپی در راستای رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان‌تر به خدمات مربوط به آندوسکوپی، با همکاری پزشکان متخصص برای مراجعان در بیمارستان انجام شد.

فریور خاطرنشان کرد: تجهیز بیمارستان جدیدالاحداث ازجمله تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات بخش‌های ویژه، دستگاه جدید رادیولوژی و ... از دیگر اقدامات انجام‌شده در بیمارستان 15 خرداد مهدی‌شهر طی یک سال گذشته است.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول