اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نرخ خدمات مهارت‌آموزی در سمنان تعیین شد

بررسی و پیش‌بینی نرخ تمام‌شده بهای خدمات مهارت‌آموزی در استان سمنان با حضور مدیران وزارت صمت و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای انجام شد.

نرخ خدمات مهارت‌آموزی در سمنان تعیین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز همزمان با هفته دولت، بررسی و پیش‌بینی نرخ تمام‌شده بهای خدمات مهارت‌آموزی در استان سمنان به تفکیک خوشه‌آموزشی با حضور مدیران وزارت صمت و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان انجام شد.

این جلسه به منظور پیش‌بینی نرخ تمام‌شده بهای خدمات مهارت‌آموزی استان سمنان در سال آینده، با حضور محسن حسین‌لویی، مدیرکل نظارت بر خدمات عمومی، شبکه‌های توزیعی و اقتصادی وزارت صنعت معدن و تجارت، علی فروزش مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و نوسازی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، علیرضا طاهرپورشلمانی مدیرکل دفتر نظارت، بهسازی و هدایت شغلی این سازمان و نیز سیدحسین شاهچراغ مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان و معاونین و کارشناسان ذیربط برگزار شد.

بر اساس این گزارش، تعرفه و بهای خدمات مهارت‌آموزی استان سمنان در سال 98 به مدت سه سال مصوب شده بود که در این جلسه، موارد اثرگذار در ارائه خدمات آموزشی مورد بررسی قرار گرفت.

با توجه به نرخ تورم، بهای تمام‌شده خدمات مهارت‌آموزی استان سمنان به تفکیک خوشه‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و هنر از سال 1402 به مدت سه سال تعیین شد.

این نرخ‌گذاری براساس بررسی اسناد و مدارک موجود، تبیین شرایط و نحوه ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای توسط مدیران و کارشناسان حاضر در جلسه و نیز بازدید میدانی مدیرکل نظارت بر خدمات عمومی، شبکه‌های توزیعی و اقتصادی وزارت صنعت معدن و تجارت و کارشناسان ذیربط از چند کارگاه آموزشی منتخب صورت پذیرفت.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول