اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برقراری عدالت در جامعه نیازمند عملکرد جهادی است

سخنگو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه برقراری عدالت در سطح کشور عقب هستیم و برای توازن و برقراری عدالت باید جهادی عمل کنیم.

برقراری عدالت در جامعه نیازمند عملکرد جهادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، علی خضریان نماینده مردم تهران و سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس که با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اتفاقات مهم مجلس یازدهم عمل به اصل ۸۴ قانون اساسی بوده و در این راستا تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قبال رفع مشکلات مردم مسئول هستند.

وی تصریح کرد: در حوزه توسعه متوازن و برقراری عدالت در کشور به جهت خدمات عقب بوده و برای اینکه این عدالت اجرا شود باید جهادی عمل کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تا زمانی که عدالت در جامعه برقرار نشود جامعه اسلامی حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

وی ادامه داد: معمولا منابع ملی در مرکز کشور تجمیع شده اما نکته قابل توجه در سفر بنده به شهرستان گنبدکاووس این بود که به هر روستا برای بازدید رفتیم هیچ یک از مردمان روستاهای مختلف این شهرستان درخواست شخصی نداشته و منافع اجتماعی و جمعی را بر منافع خود مقدم می‌دانستند. 

 

مجوز صنایع تبدیلی برای گنبدکاووس صادر شود

مجتبی رضاخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: با توجه به اینکه گنبدکاووس دارای ظرفیت و پنانسیل های خوبی در حوزه کشاورزی و دامداری بوده پیشنهاد می شود تا مجوز صنایع تبدیلی در شهرستان صادر شود.

رضاخواه اظهار کرد: با صدور این مجوز کشاورزان و دامپروران منطقه خود می‌توانند صنایع تبدیلی مرتبط با حرفه کشاورزی و دامپروری تاسیس کرده و باعث رشد و توسعه منطقه شوند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان گنبدکاووس یک منطقه توریستی برای جذب گردشگران است تصریح کرد: وجود مجموعه سوارکاری و برج اجری جهان در این شهرستان و ظرفیت های خوب دیگر در حوزه ورزش والیبال و غیره منطقه شرق به ویژه گنبدکاووس را به شهر توریستی تبدیل کرده اما به لحاظ زیرساختی فاقد هتل برای اسکان گردشگران و توریست ها است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجوز احداث دو هتل پنج ستاره با توجه به اینکه ظرفیت های خوب گردشگری دارد می تواند در سرعت بخشیدن به توسعه شهرستان موثر باشد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول