اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نیکزاد: دولت و مجلس عزم خود را برای رفع مشکلات مردم جزم کرده است

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم و مجلس شورای اسلامی تلاش دارد تا با بازدیدهای میدانی در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار گرفته و عزم خود را برای رفع مشکلات مردم جزم کرده است.

نیکزاد: دولت و مجلس عزم خود را برای رفع مشکلات مردم جزم کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس علی نیکزاد روز پنجشنبه در بازدید از روستاها و مناطق مختلف شهرستان و صحبت با مردم اظهار کرد: وظیفه مسئولان دولت سیزدهم بر این اساس استوار است که در بین مردم بوده و مشکلات مردم را از نزدیک دیده و لمس کند. مردمی بودن دولت سیزدهم از ویژگی های مهم این دولت است.

وی تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده توسط نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی به گنبدکاووس سفر کردم تا از نزدیک پروژه‌ها و مسائل و مشکلات آنها را بررسی کرده و به یک راه حل و راهکار عملی برسیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شب گذشته در روستای بی بی شیروان حضور پیدا کرده و پای درد دل مردم نشستیم تا بتوانیم تا حدود زیادی مشکلات انها را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی در این دوره تلاش دارد تا در کنار دولت قرار گرفته و مشکلات مردم به ویژه در حوزه معیشتی و اقتصادی را حل کند.

نیکزاد گفت: امروز از جاده روستایی آق آباد و چای قوشان بازدید کردیم. این جاده به طول ۲۵ کیلومتر نیاز به روکش آسفالت و ۲ کیلومتر نیاز به زیرسازی دوباره دارد که قرار شد مبلغ ۲۰ میلیارد تومان توسط سازمان راهدای کشور برای روکش آسفالت و زیرسازی بخشی از آن تخصیص پیدا کند.

وی بیان کرد:جاده شنی روستای ملک علی تپه به طول هفت کیلومتر نیز بازدید شد و قرار شد مبلغ ۱۴ میلیارد تومان از منابع ملی و استانی برای آسفالت این جاده تخصیص یابد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: بازدیدهای دیگری نیز از مکان نگهداری معتادان متجاهر از محل ماده ۱۶، روستای اگری بوغاز، مسکن مهر پیرحاجی و کاج و دیگر پروژه های مهم شهرستان انجام شده تا در ساعت یک و نیم بعدازظهر در جلسه شورای اداری بررسی و نتایج ان اعلام می شود.

 

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول