اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

قرارگاه ویژه مقابله با سرقت و جرایم خشن در دادسرای تهران تشکیل شد

دادستان تهران از قرارگاه ویژه مقابله با سرقت و جرایم خشن در دادسرای تهران خبر داد.

قرارگاه ویژه مقابله با سرقت و جرایم خشن در دادسرای تهران تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، علی صالحی دادستان تهران با تاکید بر حساسیت دستگاه قضایی نسبت به تقویت احساس امنیت در سطح جامعه و در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر برخورد جدی و قاطع و سریع با جرائم خشن به ویژه سرقت، بیان کرد: قرارگاه ویژه مقابله با سرقت و جرایم خشن در دادسرای تهران تشکیل شد.

وی گفت: با تشکیل قرارگاه مقابله با سرقت و جرایم خشن، شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به این نوع جرایم در دادسرای تهران اختصاص یافته است.

دادستان تهران بیان کرد: هدف از تشکیل قرارگاه مقابله با سرقت، رسیدگی سریع و دقیق و قاطع به پرونده‌های جرایم خشن است و‌‌ در ادامه نتیجه رسیدگی‌ها به موقع اطلاع رسانی می‌شود و مجرمان، عقبه و نتیجه اعمال مجرمانه خود را به سرعت خواهند دید.

صالحی با بیان اینکه ۹۸ درصد سرقت‌ها در سطح جامعه سرقت‌های خرد هستند، گفت: تنها دو درصد سرقت‌ها، خاص و خشن هستند اما یک فقره هم زیاد است و اثر روحی و روانی شدیدی در جامعه دارد.

وی تصریح کرد: مقرر شده است اعضای این قرارگاه به طور مستمر تشکیل جلسه دهند و کلیه پرونده‌های مربوطه را روزانه تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

دادستان تهران افزود: باید تدبیری اتخاذ شود تا با اطلاع رسانی به موقع در مورد مجازات‌های اعمال شده، آرامش در جامعه و ترس در دل مرتکبان ایجاد شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول