اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دادستان تهران: هرگونه ارفاق به مجرمان جرایم خشن ممنوع است

دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدید از دادسرای نواحی ۲۷ و ۳۴ گفت: اعطای هرگونه نهاد ارفاقی و تخفیفی به مجرمان جرایم خشن ممنوع است.

دادستان تهران: هرگونه ارفاق به مجرمان جرایم خشن ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، علی صالحی دادستان تهران از دادسرای جنایی تهران «ناحیه ۲۷» و دادسرای ویژه مبارزه با سرقت مسلحانه «ناحیه ۳۴» بازدید و ضمن دیدار با همکاران قضایی با تعدادی از ارباب رجوع‌ها نیز ملاقات کرد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در بدو ورود به دادسرای ۳۴ و ۲۷ در جمع شکات پرونده سرقت مقرون به آزار بزرگراه نیایش حضور یافت و با آن‌ها گفت‌وگو کرد.

در این گفت‌وگوی یک ساعته، شکات ضمن تشریح نحوه سرقت از آن‌ها و اموال سرقت شده خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با این زورگیران شدند.

صالحی در جمع شکات به سیاست دستگاه قضایی در برخورد با جرایم خشن اشاره کرد و گفت: سیاست قوه قضاییه عدم مماشات با اینگونه مجرمان است و اعطای هرگونه نهاد ارفاقی و تخفیفی به این قبیل متهمان ممنوع است.

دادستان تهران با اشاره به اولویت نظم عمومی و امنیت شهروندان، تصریح کرد: پرونده موصوف و پرونده‌های مشابه با سرعت، دقت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد و هیچ گونه ارفاقی به متهمان جرایم خشن نخواهد شد.

در ادامه صالحی با حضور در جمع قضات دادسرای ناحیه ۲۷ و ۳۴ ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کادر قضایی و اداری دادسرای‌های مذکور به تبیین سیاست‌های دادسرای تهران در خصوص مجرمانی که با اقدامات خشن امنیت شهروندان را مختل می‌سازند پرداخت و گفت: مجرمان جرایم خشن هیچگونه حاشیه امنی نخواهند داشت و اغماضی در برخورد با آن‌ها صورت نخواهد پذیرفت.

دادستان تهران به قضات دادسرای ناحیه ۲۷ و ۳۴ دستور داد که با تدابیر سختگیرانه نگذارند شهروندان احساس ناامنی کنند.

در پایان چند نفر از همکاران قضایی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند که صالحی دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول