اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مجلس به چالش قوانین خلق الساعه در حوزه صنعت ورود کند

عضو هیأت رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اشاره به چالش قوانین خلق الساعه در حوزه صنعت، گفت: قوانینی که دولت ممکن است در اجرای آنها مشکل داشته باشد و بخش تولید از این بابت متحمل آسیب شود، مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع این چالش ورود کند.

مجلس به چالش قوانین خلق الساعه در حوزه صنعت ورود کند

به گزارش خبرنگار فارس از خرم‌آباد، احسان ناصر ظهر امروز در نشست صاحبان صنایع استان با رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه واردات زمینه ساز صادرات است، اظهار کرد: انتظار داریم مجلس در خصوص ممنوعیت واردات ورود کند، زیرا این موضوع به بخش صنعت و تولید آسیب جدی وارد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان یک ضرورت است، با وجود اینکه بنگاه‌های دانش بنیان می‌توانند از تسهیلات تبصره ماده ۱۸ استفاده کنند، اما بسیاری از آنها ضمانت لازم را برای دریافت ندارند.

عضو هیأت رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اشاره به چالش قوانین خلق الساعه در حوزه صنعت، افزود: قوانینی که دولت ممکن است در اجرای آنها مشکل داشته باشد و بخش تولید از این بابت متحمل آسیب شود، مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع این چالش ورود کند.

ناصر در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه روابط بخش خصوصی و دولت بهبود پیدا کرده است، گفت: اما آن‌طور که باید و شاید نظر بخش خصوصی اعمال نمی‌شود.

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی خرم‌آباد تاکید کرد: بنگاه داری دولتی را ریشه کنید، متاسفانه واگذاری به بخش خصوصی خوب انجام نشده است.

وی در خصوص مشکلات معادن نیز گفت: ۷۰ درصد هزینه‌های بخش معادن، ماشین آلات است، ما تنها در بخش معادن کوچک مقیاس ۱۱ هزار دستگاه ماشین آلات نیاز داریم.

ناصر بیان داشت: ضمن اینکه به تولیدکنندگان ماشین آلات داخلی احترام می‌گذاریم، اما مادامی که رقابت وجود نداشته باشد، توسعه صورت نخواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول