اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

روستای اسفجیر شهرستان فاروج به شبکه ملی اطلاعات متصل شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌شمالی از ارتقا تکنولوژی سایت تلفن همراه روستای اسفجیر از توابع فاروج جهت پوشش اهالی این روستا در قالب 193 خانوار و جمعیت 629 نفری از اینترنت پرسرعت خبر داد.

روستای اسفجیر شهرستان فاروج به شبکه ملی اطلاعات متصل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سید علی مرتضوی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌شمالی در جلسه نظارت بر کیفیت خدمات ارتباطی، با اعلام اتصال روستای اسفجیر به شبکه ملی اطلاعات، اظهارکرد: در راستای تکمیل دسترسی روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه پهن باند ارتباطی و توسعه ارتباطات پرسرعت سایت تلفن همراه روستای اسفجیر از توابع شهرستان فاروج با ۱۹۳ خانوار و جمعیت ۶۲۹ نفری ارتقا یافت.

وی با بیان اینکه برای ارتقا تکنولوژی سایت‌های استان از محل اعتبارات طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی سرمایه‌گذاری شده است، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و افزایش پهنای باند دسترسی برای تسهیل امور اقتصادی، آموزشی و اجتماعی توانسته است بخش مهمی از نیازهای کشور را برطرف کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های وزارت ارتباطات، دسترسی سریع و آسان مردم روستاها به اینترنت پر سرعت است، افزود: با نصب تجهیزات ۴.جی روی سایت روستای اسفجیر، زمینه دسترسی خدمات الکترونیکی بر بستر شبکه ملی اطلاعات برای مشترکین این منطقه فراهم شده است.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول