اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دو روستای بیرک سفلی و بیرک علیا شهرستان فاروج به اینترنت نسل چهارم مجهز شدند

مدیرکل ارتباطات و فناوری خراسان‌شمالی از ارتقا تکنولوژی سایت تلفن همراه جهت پوشش اهالی روستاهای بیرک سفلی و بیرک علیا از توابع بخش مرکزی شهرستان فاروج در قالب ۲۰۸ خانوار و جمعیت ۵۵۱ نفری از اینترنت پرسرعت خبر داد.

دو روستای بیرک سفلی و بیرک علیا شهرستان فاروج به اینترنت نسل چهارم مجهز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سیدعلی مرتضوی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌شمالی، در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: با ارتقاء تجهیزات مخابراتی روی یک سایت روستایی دیگر خراسان‌شمالی از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طرح (USO)، مردم روستاهای بیرک سفلی و بیرک علیا از توابع بخش مرکزی شهرستان فاروج  در قالب ۲۰۸ خانوار با جمعیتی بیش از ۵۵۱ نفر از اینترنت پرسرعت نسل چهارم بهره‌مند شدند.

وی گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تلاش کرده است تا با اهتمام حداکثری به ارتباطات روستایی و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، دسترسی همگانی به ارتباطات مناسب و پرسرعت را در این مناطق فراهم کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌شمالی افزود: گسترش عدالت ارتباطی و رشد متوازن اتصال روستاها به شبکه ملی اطلاعات و پاسخگویی به مطالبات مردمی از مهمترین برنامه‌های وزارت ارتباطات است، با برنامه ریزی‌ها و پیگیری‌های لازم در حال تلاش برای تحقق این امر در خراسان‌شمالی هستیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول