اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افتتاح ۱۰ طرح راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سمنان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از افتتاح ۱۰ پروژه و طرح راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هم‌زمان با هفته دولت در این استان خبر داد.

افتتاح ۱۰ طرح راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سمنان

احسان منصورکیایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با تشریح پروژه‌های قابل‌افتتاح در هفته دولت اظهار کرد: در این هفته، ۱۰ طرح و پروژه در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به بهره‌برداری خواهد رسید که ازجمله آن‌ها می‌توان به روکش ماسه آسفالت جاده نظامی سمنان با اعتباری افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

وی به‌عنوان دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در حوزه راهداری هفته دولت از پروژه روکش ماسه آسفالت غرب استان در محدوده دامغان- سمنان و سرخه به طول ۱۱ کیلومتر، بهسازی آسفالت روستاهای جنوب شهرستان سمنان به طول و هزار و 400 متر و روکش آسفالت مهمانشهر به طول یک کیلومتر یادکرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان اظهار کرد: در بخش راه روستایی، احداث جاده و آسفالت روستاهای منصورکوه و علیان در حوزه شهرستان دامغان به طول دو هزار و 700 متر و روستای ایج در شهرستان سرخه به طول دو هزار و 500 متر با ۲۲ هزار و 600 میلیون ریال اعتبار از پروژه‌هایی است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

منصورکیایی بیان کرد: همچنین روکش آسفالت روستاهای شهرستان آرادان به طول یک کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان در خصوص نقاط پرتصادف محورها نیز یادآور شد: در هفته پیش رو بهره داری از ایمن‌سازی و اصلاح پیچ و قوس لاسجرد و پیچ‌های پنج هزاری با اعتباری نزدیک به ۱۵ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

منصورکیایی از تأسیس شرکت حمل‌ونقل باری ماکان سرعت در هفته دولت خبر داد و خاطرنشان کرد: این شرکت حمل‌ونقل با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد و برای 10 نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی خواهد کرد.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول