اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آماده‌باش عوامل راهداری استان سمنان در تعطیلات پیش رو

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: گشت‌های ویژه راهداری و ترابری با هدف نظارت بیشتر بر حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در تعطیلات پیش رو با حداکثر ظرفیت فعال شد.

آماده‌باش عوامل راهداری استان سمنان در تعطیلات پیش رو

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احسان منصورکیایی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو تمامی عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با حداکثر توان و تجهیزات برای ارائه خدمات به مسافران و برقراری سفری ایمن برای کاربران جاده‌ای فعال خواهند بود.

وی با اشاره به اهمیت ایمنی تردد در تعطیلات محرم از توجه ویژه به ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: تجهیزات ایمنی خودرو، اسناد و مدارک راننده و ناوگان و سلامت فنی آن با نظارت گشت‌های اداره کل در پاسگاه‌های پلیس راه با مشارکت نیروهای خدوم پلیس‌راه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان بیان کرد: گشت‌های ثابت، سیار و نامحسوس با هدف خدمات‌رسانی به مسافران و کاربران جاده‌ای در محورهای استان مستقر خواهند شد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با همکاری مأموران خدوم پلیس راه، متخلفان را کنترل و اعمال قانون خواهند کرد.

منصورکیایی با اشاره به پایش مستمر محورها تصریح کرد: رصد و مدیریت محورها توسط مرکز مدیریت راه‌های استان سمنان به صورت لحظه‌ای و شبانه‌روزی انجام می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه ترافیک یا حادثه، علل با حضور تیم کارشناسی ستاد بررسی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع خواهد شد.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی وضع هوا و بارندگی در این ایام، راهداران به همراه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه‌سنگین با حداکثر ظرفیت عملیات راهداری را برعهده دارند و آماده‌باش کامل هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان تأکید کرد: پیش‌بینی بارش‌ها و ترافیک ترددها، اعلام هشدارها و اخطاریه‌های هواشناسی و فهرست راه‌های مسدود شده بخشی از خدماتی است که مسافران و کاربران جاده‌ای می‌توانند برای آن از مرکز مدیریت راه‌ها استفاده کنند.

منصورکیایی خاطرنشان کرد: برای انجام سفری بی‌خطر از عموم مردم درخواست داریم تا با نصب اپلیکیشن ۱۴۱ و یا شماره‌گیری آن از این خدمات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول