اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ارتقاء «بیمارستان شهدا» در دستور کار مسئولان آبیک/ اعطای نشان ایثار و خدمت توسط خبرنگاران به یک پزشک

در مراسم بزرگداشت روز پزشک در شهرستان آبیک، مسئولان از ارتقاء بیمارستان دولتی شهدا و پیگیری مجدانه برای ساخت پروژه الحاقی خبر دادند و از زحمات و خدمات خالصانه و ارزنده رئیس این بیمارستان تجلیل شد.

ارتقاء «بیمارستان شهدا» در دستور کار مسئولان آبیک/ اعطای نشان ایثار و خدمت توسط خبرنگاران به یک پزشک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، مراسم گرامیداشت روز پزشک و تقدیر از خدمات دکتر محمد سالک رئیس بیمارستان دولتی شهدای شهرستان آبیک ظهر امروز در سالن یاسین شبکه بهداشت این شهرستان برگزار شد.

حمایت از مسئولان برای ارتقاء بیمارستان شهدا

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌ میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک در این مراسم با اشاره به انگیزه، تلاش و پیگیری‌های فرماندار شهرستان آبیک در خصوص ارتقای بیمارستان دولتی شهدا بدون ملاحظه سیاسی، جناحی و حزبی و صرف داشتن دغدغه‌ مردم با اعلام حمایت قاطع از ایشان گفت: این بیمارستان نیازمند نیروی متخصص بیهوشی، جراح و راه‌اندازی اتاق عمل است که با تلاش و پیگیری‌های مسئولان این مهم تحقق خواهد یافت.

وی زحمات و خدمات رئیس بیمارستان شهدای شهرستان آبیک را قابل تحسین و تقدیر دانست و افزود: ایشان دارای شخصیتی وزین، بسیار با اخلاق، پرتلاش و زحمتکش هستند که برای به دست آوردن رضایت و خوشایند کسی به مردم خدمت نمی‌کند بلکه برای رضایت الهی خدمت می‌کردند که خدمات ایشان به مردم شهرستان، بسیار شایسته و ارزنده بوده است.

ارتقاء بیمارستان شهدا از سیاستهای دولت است

حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک اظهار کرد: از زمان خدمت در شهرستان آبیک چند چراغ قرمز وجود داشت که آب شرب یکی از این مسائل بود و خوشبختانه با توجه ویژه دولت و پیگیری مسئولان به نتیجه رسید و آب سد طالقان به آبیک رسید که جزو وظایف ما مسئولان،  دولت و نظام بود. 

وی حوزه بهداشت و درمان را از موضوعات مهم در شهرستان آبیک ذکر کرد و افزود: شبانه روز درگیر مسائل مختلف حوزه بهداشت  و درمان هستیم که پیگیری مجدانه برای به ثمر رسیدن این حوزه مهم در دستور کار قرار دارد.

فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به مداخله برخی در حوزه بهداشت و درمان به ویژه وضعیت بیمارستان دولتی شهدا بیان کرد: یکی از سیاستهای دولت،  ارتقای حوزه بهداشت و درمان در شهرستان آبیک به ویژه بیمارستان دولتی شهدا است که از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نمی کنیم. 

فتوحی با اشاره به تعریف چندین پروژه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان آبیک افزود: علاوه بر ارتقای بیمارستان دولتی شهدا،  تلاش خواهیم کرد پروژه الحاقی این بیمارستان را کلید بزنیم،  مرکز موقت بهداشت شهر زیاران راه اندازی شده، مراحل پایانی مرکز بهداشت روستای خوزنان در حال طی شدن است و دو ماه آینده امیدواریم به بهره برداری برسد، برای مراکز و خانه های بهداشت هم برنامه هایی در دستور کار قرار دارد که اقدامات بسیار زیادی در حوزه بهداشت و درمان در دست اقدام و پیگیری قرار دارد. 

وی با قدردانی از زحمات بی دریغ و دلسوزانه دکتر سالک رئیس بیمارستان دولتی شهدای آبیک به ویژه در دوران سخت کرونا و دغدغه ها و راهکارهای پیشنهادی ایشان برای حل مشکلات بیمارستان ادامه داد: از رفتن رئیس بیمارستان از شهرستان آبیک به دلیل ارتقاء تحصیلی متاثر شدم و با نبود ایشان  قطعا کمبودی در شهرستان احساس و ایجاد می شود که امیدواریم در آینده نه چندان دور دوباره در شهرستان در خدمت ایشان باشیم.

این مسئول با اشاره به رتبه نخست شهرستان آبیک در تزریق دوز سوم کرونا تصریح کرد: در تزریق دوز اول و دوم واکسن هم رتبه دوم را داریم.

کمترین فوتی‌های کرونا در آبیک

علی علیجانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک در این مراسم گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون، بیشترین معالجه بیماران بستری در شهرستان آبیک صورت گرفته و کمترین فوتی‌ها نسبت به سایر شهرستان‌های استان قزوین مربوط به این شهرستان بوده است.

وی با قدردانی از زحمات متعهدانه و خالصانه رئیس بیمارستان دولتی شهدای آبیک افزود: در سخت‌ترین شرایط با توجه و همت دکتر سالک مشکلات بیمارستان رفع شده و چیزی جز اخلاص و تعهد از ایشان ندیدم و امیدواریم در خدمت به مردم همواره سلامت و موفق باشند.

سیرجانی رئیس سازمان نظام پزشکی شهرستان آبیک در این جلسه با اشاره به پی بردن آحاد جامعه و مسئولان به جایگاه و اهمیت زحمات فعالان عرصه سلامت در دوران شیوع کرونا گفت: در طول دوران کرونا تمام اعضای سازمان نظام پزشکی شهرستان  آبیک اعم از بخش دولتی و خصوصی و تامین اجتماعی پای کار بودند و حتی یک نفر از جامعه پزشکی این شهرستان را ترک نکرد. 

وی افزود: در سخت ترین شرایط دوران کرونا به ویژه در پیکهای اول، دوم و ششم آمار مراجعان به قدری زیاد بود که جامعه پزشکی مردانه ایستاد و به درمان بیماران پرداختند.

شهرستان آبیک از نظر امکانات درمانی بسیار در مضیقه است

دکتر محمد سالک رئیس بیمارستان دولتی شهدای آبیک هم در ادامه این مراسم از پیگیری فرماندار این شهرستان در خصوص حل بسیاری از مسائل بیمارستان حمایت و راهنمایی‌هایی امام جمعه شهرستان، مدیر شبکه بهداشت و درمان برای تسهیل در امور بیمارستان و پشتیبانی و حمایت سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک قدردانی و اذعان کرد: در دوران کرونا برخی اوقات روزهای سختی را سپری کردیم چرا که سطح اکسیژن کادر درمان و همکاران در بیمارستان دولتی شهدا با با بالا و پایین رفتن سطح اکسیژن بیماران، بالا و پایین می رفت و شب‌هایی هم بود که در دوران سخت کرونا به ویژه در زمان دلتا همکاران به خاطر بیماران گریه می‌کردند.

وی با بیان اینکه شهرستان آبیک از نظر امکانات درمانی بسیار در مضیقه قرار دارد، ابراز امیدواری کرد: با پشتیبانی مسئولان شهرستان آبیک مشکل کمبود پزشک و متخصص و تجیهزات  و امکانات این بیمارستان رفع شود و با ساخت پروژه الحاقی بیمارستان، خدمات بهتر و بیشتری نصیب مردم شریف و نجیب این شهرستان شود.

این مسئول تصریح کرد: مردم شهرستان آبیک برای درمان به شهرستان‌های اطراف که امکانات بیشتری دارند مراجعه می‌کنند که می‌طلبد با توجه به أخذ پروانه بیمارستان در تامین نیروی متخصص و امکانات این بیمارستان گام‌های موثرتری برداشته شود.

در این مراسم، علاوه بر تقدیر از برخی پزشکان با اهدای لوح و هدایایی از زحمات و خدمات ارزنده دکتر سالک رئیس بیمارستان دولتی شهدا تجلیل شد و از سوی خبرنگاران شهرستان آبیک به نمایندگی از مردم قدردان این شهرستان، هدیه و نشان"ایثار و خدمت" به رئیس بیمارستان شهدا اعطا شد.

به دلیل قبولی رئیس بیمارستان دولتی شهدا در رشته فوق تخصصی هماتولوژی (خون و سرطان)، ریاست این بیمارستان به فرد دیگری سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول