اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پرهیز از برخورد منفعلانه جهت ارائه خدمات در بیمارستان شهدای آبیک

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر پرهیز از برخورد منفعلانه برای ارائه خدمات در بیمارستان شهدای شهرستان آبیک و همچنین بر فعال شدن بلوک‌های زایمان بیهوشی و جراحی تاکید کرد.

پرهیز از برخورد منفعلانه جهت ارائه خدمات در بیمارستان شهدای آبیک

به گزارش خبرنگار فارس از قزوین، جلسه ویژه بررسی مشکلات بیمارستان دولتی شهدای شهرستان آبیک پیش از ظهر امروز با حضور فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز، لطف الله سیاهکلی‌مرادی دیگر نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، مدیران و معاونان دانشگاه علوم‌ پزشکی قزوین و جمعی از مسئولان شهرستان آبیک برگزار شد.

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار کرد: مردم شهرستان آبیک با توجه به سه بار افتتاح بیمارستان شهدا و چند بار بسته شدن درب بیمارستان و باز شدن درب آن، دید بسیار منفی در مورد کوچک‌ترین اتفاقات موجود در این بیمارستان را دارند.

وی افزود: مردم حق دارند ما نمایندگان مجلس به عنوان خادمین و دولت به عنوان مسئول اجرایی حتی المقدور از خدمات درمانی رایگان و در دسترس بهره‌مند شوند و رفاه و آسایش آنان را در حوزه درمان فراهم و  تامین کنیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر در خصوص بیمارستان شهدای آبیک پلنهای منفعلانه را مانند سِری های گذشته بخواهیم اجرا کنیم بازخورد بسیار منفی و ناامیدکننده برای مردم به همراه خواهد داشت.

محمدبیگی بر پرهیز از برخورد منفعلانه برای ارائه خدمات در بیمارستان شهدا تاکید و فعال بودن این بیمارستان  را ضروری دانست و اضافه کرد: لازم است بلوک بیهوشی، جراحی و زایمان در این بیمارستان شهدا فعال شود این در حالی است که اجازه نمی‌دهیم متخصص بیهوشیِ این بیمارستان به قزوین منتقل شود و باید ضمن استقرار به مردم خدمات ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی وقت استان قزوین و شهردار وقت آبیک از بیمارستان شهدا بازدیدی داشتیم و مقرر شد الحاق زمین به بیمارستان و پروژه الحاقی اجرایی شود اما این مهم که مطالبه بنده بوده، تحقق نیافت و بر زمین ماند چرا که مقدر شده بود فرمانداری، شهرداری و خیرین برای ساخت پروژه الحاقی بیمارستان پای کار بیایند که متاسفانه اقدامی صورت نگرفت.

این نماینده مجلس اذعان کرد: با توجه به اذعان وزیر بهداشت و درمان مبنی بر اینکه دولت تا سه سال آینده نسبت به ساخت بیمارستان اقدام نخواهد کرد، لازم است تدبیر مناسبی برای ساخت پروژه الحاقی بیمارستان شهدا بیندیشیم و پس از زخمی کردن کار به همت خیران و مسئولان، از وزارت بهداشت و درمان درخواست تجهیزات و امکانات داشته باشیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک می‌تواند با استفاده از ظرفیت خود برای راه‌اندازی درمانگاه در شهرهای کوچک اقدام کند و برای ساخت پروژه الحاقی بیمارستان شهدا از ظرفیت خیران استفاده کند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول