اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بهره‌برداری از 8 طرح ملی برق در گیلان طی هفته دولت

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان از افتتاح و بهره‌برداری ۸ پروژه ملی و زیربنایی برق منطقه‌ای استان در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: برای این طرح‌ها بالغ‌بر 150 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

بهره‌برداری از 8 طرح ملی برق در گیلان طی هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بهمن داراب زاده امروز در جمع خبرنگاران حاضر در سالن اجتماعات برق منطقه‌ای استان با تقدیر از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: تلاش و کوشش خبرنگاران در عرصه فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق بسیار اثرگذار است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران سردمداران جهاد تبیین هستند، افزود: دشمن با تمام امکانات و تجهیزات رسانه‌ای خود در تلاش است تا دستاوردهای نظام اسلامی را کمرنگ جلوه دهد در حالی که خبرنگاران سربازان گمنام و خوش‌نام جبهه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی هستند.

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در امیدبخشی به جامعه بیان کرد: خبرنگاران روحیه امید و نشاط اجتماعی را در لایه‌های مختلف جامعه نهادینه می‌کنند و در امیدآفرینی بسیار سهیم هستند.

داراب زاده با بیان اینکه امسال می‌توان گفت تابستان روشنی را گیلانیان سپری کرده‌اند، گفت: تلاش‌ها و اتخاذ تدابیر درست در کلان کشور، خاموشی‌ها را در تابستان امسال به حداقل رسانده است.

وی با اذعان به این نکته که در حوزه برق به کارگاه عمران و آبادانی رسیده‌ایم، افزود: برق منطقه‌ای گیلان خود را برای پیک داغ تابستان سال آینده آماده می‌کند.

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان از احداث نیروگاه خورشیدی در گیلان خبر داد و بیان کرد: جنوب گیلان ظرفیت ارزشمندی در برخورداری از نیروگاه‌های خورشیدی دارد.

داراب زاده با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از هشت پروژه ملی و زیربنایی برق منطقه‌ای استان با اعتبار بالغ‌بر 150 میلیارد تومانی تصریح کرد: پروژه افزایش ظرفیت بخش انتقال پست ۲۳۰/۶۳ کیلوولت رشت شمالی، احداث پست ۶۳/۲۰ کیلوولت و برقراری اتصالات ۶۳ کیلوولت لیسار، توسعه بخش ۱۳۲/۶۳ کیلوولت در پست ۲۳/۱۳۲/۶۳ کیلوولت شهید سیادتی بخشی از پروژه‌های برق منطقه‌ای گیلان است.

به گفته وی، احداث خط ۶۴ کیلوولت دو مداره تغذیه پست جنوب رشت، پروژه افزایش پست سیاهکل، پروژه افزایش پست فومن، عملیات نصب و راه‌اندازی بانک خازنی در پست ۶۳/۲۰ کیلوولت جنوب رشت و عملیات نصب و راه‌اندازی بانک خازنی در پست ۶۳/۲۰ کیلوولت هشتپر بخش دیگر از پروژه‌های برق منطقه‌ای است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول