اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

صنعت برق با چالش تأمین انرژی در زمان پیک مواجه است

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با هشدار به مردم در خصوص چالش موجود در حوزه تأمین برق در گیلان گفت: خشکسالی و کاهش ذخیره منابع آبی تولید برق، روند سریع رشد بار، مصرف بالای تجهیزات سرمایشی، کاهش بارش نزولات جوی و خشکسالی صنعت برق را با چالش تأمین انرژی در زمان پیک مواجه کرده است.

صنعت برق با چالش تأمین انرژی در زمان پیک مواجه  است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بهمن داراب زاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعلام تعرفه‌های جدید بسیار به حل معضل الگوی غلط مصرف کمک می‌کند، اظهار کرد: تعرفه‌های جدید برق در کشور اعلام شده است لذا  آگاهی بخشی مردم در زمینه محتوای تعرفه‌های برق می‌تواند الگوی مصرف برق در گیلان  را بهتر کند.

وی با هشدار به مردم در خصوص چالش موجود در حوزه تأمین برق در گیلان گفت:  خشکسالی و کاهش ذخیره منابع آبی تولید برق،  روند سریع رشد بار، مصرف بالای تجهیزات سرمایشی، کاهش بارش نزولات جوی و خشکسالی  صنعت برق را با چالش تأمین انرژی در زمان پیک مواجه کرده است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به نقش مؤثر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای استفاده بهینه انرژی بیان کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت صنایع و کاربرد راهکارهای بسیار ساده و بدون هزینه در زمینه مصرف بهینه انرژی برق باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

داراب‌زاده با تأکید بر لزوم توجه به مدیریت مصرف انرژی در گیلان  تصریح کرد: مدیریت مصرف انرژی برق خاص کشور ایران نبوده و یک ضرورت اجتناب ناپذیر در حوزه برق،  آب و گاز است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول