اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

بسیج زمینه مردمی کردن پیشرفت کشور در همه ابعاد را فراهم کرده است

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به فعالیت یک هزار و ۲۰۰ نفر به شکل تخصص محور در مجمع بسیجیان استان گفت: بسیج زمینه مردمی کردن پیشرفت کشور در همه ابعاد را فراهم کرده است.

بسیج زمینه مردمی کردن پیشرفت کشور در همه ابعاد را فراهم کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدرضا عسگری ظهر امروز در دیدار اعضای هیئت‌رئیسه مجمع بسیجیان استان با استاندار مرکزی اظهار کرد: به برکت هوشمندی‌های حکیمانه امام خمینی(ره) و هدایت‌های مقام معظم رهبری بسیج تشکیل و به توانمندی رسید و امروز بسیج شجره طیبه‌ای است که زمینه مردمی سازی پیشرفت کشور را فراهم کرده و به برکت بسیج فصل جدیدی از درخشش ملت ایران در صحنه‌های مختلف آغاز شده است.

وی افزود: بسیج در طی ۴۳ سال گذشته با حضور در میدان‌های جهاد موازنه را به نفع ملت ایران و مستضعفین تغییر داده و تهدیدات را به فرصت‌های شکوفایی ملت تبدیل کرده و امروز شجره طیبه بسیج نمایشگاهی از ظرفیت‌ها و استعدادهای عظیم ملت ایران است که در بخش‌های مختلف کارآمدی را به اثبات رسانده است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: رضایت الهی و حرکت در مسیر منویات ولایت فقیه مهمترین هدف بسیج و حاکم کردن مکتب اسلام ناب محمدی و ارزش‌های اسلامی در همه بخش‌های جامعه رسالت بسیج است و بسیج در راستای تشکیل تمدن اسلامی شتابنده گام برمی‌دارد و امروز بسیج کارآمدترین نهاد انقلاب اسلامی است.

عسگری ادامه داد: یکی از مهم‌ترین ثمرات بسیج مجمع بسیجیان است که متشکل از افرادی دلسوز، متخصص و انقلابی است که ظرفیتی بسیار ارزشمند و البته علمی برای پیشبرد و کمک به سایر دستگاه‌های استان می‌تواند نقش‌آفرینی کند.

وی با بیان اینکه مسئله محوری و مطالبه‌گری مهم‌ترین رویکرد مجمع بسیجیان است، گفت: این مجمع برگرفته از بطن مردم است و در راستای امیدآفرینی و حل مشکلات مردم گام برمی‌دارد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: در مجمع بسیجیان استان مرکزی بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر به شکل تخصص محور فعالیت دارند و در ۷ کارگروه تخصصی سازمان‌دهی شده‌اند و ۱۲ مجمع شهرستانی و ۹۱ گروه تخصصی موضوعی نیز در مجمع بسیجیان تشکیل شده است.

مجمع بسیجیان عدالت‌خواه و در مسیر انقلاب اسلامی است

ابوالفضل هاشمی رئیس مجمع بسیجیان استان مرکزی نیز در این دیدار گفت: در طول ۴۳ سال گذشته بسیج با حضور فداکارانه و مؤثر در بحران‌ها و مشکلات تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده و خود را فدای خدمت به مردم و تأمین امنیت در بخش‌های مختلف کرده و بسیج نسخه شفابخش آرامش ملت و پیشرفت ایران اسلامی است.

وی افزود: مجمع بسیجیان استان مرکزی متشکل از ۲۲ قشر تخصصی بسیج و یک ظرفیت بسیار خوب از صاحب‌نظران نخبگانی، دانشگاهی و رسانه‌ای است که دو ویژگی انقلابی و بسیجی دارند و در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری فعالیت می‌کنند.

رئیس مجمع بسیجیان استان مرکزی بیان کرد: گفتمان سازی، جریان‌سازی و مطالبه‌گری با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری و منافع مردم مهمترین کارکرد مجمع بسیجیان است و کارگروه اقتصاد و زیربنایی، کارگروه فرهنگی و اجتماعی، کارگروه بهداشت و محیط زیست، کارگروه حقوقی، امنیتی و قضائی، کارگروه آموزش، تحقیقات و فناوری، کارگروه مدیریت و پشتیبانی و کارگروه رسانه و فضای مجازی از جمله کارگروه‌های فعال مجمع بسیجیان استان مرکزی است.

هاشمی با بیان اینکه اعضای مجمع بسیجیان مردم پایه هستند، گفت: این عزیزان با چابکی و دلسوزی فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند و اعضای هیئت‌رئیسه مجمع با رأی مستقیم بسیجیان انتخاب می‌شوند.

وی تأکید کرد: مجمع بسیجیان عدالت‌خواه و در مسیر انقلاب اسلامی هستند و به هیچ عنوان حزبی و جناحی عمل نمی‌کنند.

 رئیس مجمع بسیجیان استان مرکزی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۰ مجمع بسیجیان استان مرکزی ۸۴ جلسه کارگروهی داشته که به ۷ طرح مهم منجر شده و این مجمع نظام مسائل استان را در ۴۵ مسئله مهم تدوین کرده و آمادگی این را دارد دولت را در سایر بخش‌ها یاری دهد.

هاشمی خاطرنشان کرد: یازدهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان مرکزی در مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول